Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.11.20. 10:52 AnnGel

Berlin

Szuperjó volt, persze valahányszor utazunk valahova, mindig felmerül, hogy oda kéne költözni, mert hogy omladozó egészségügy meg oktatás, blabla.

Programunk:

Csütörtök: utazás, séta, az aletto Kudamm Hotelben szálltunk meg, DDR múzeum (NDK-ban az élet, használati tárgyak, volt egy berendezett lakás is, férjem megkönnyezte gyerekkora bútorait), este pedig Daniel Sloss, aki nyilván remek volt és szerelmes vagyok belé. Még napközben láttunk a Hackeschert Markton egy nem hivatalos árust, aki tök jópofán megfestett bakelit lemezeket árult, de nem volt nálunk készpénz. Sajnos később már nem találtuk meg. Késő este még meglátogattunk egy kórházat is, annyira fájt a fülem, kaptam még még fájdalomcsillapítót meg orrsprayt, és kifizettünk 60 eurót a sürgősségi ellátásért.

Péntek: Pergamon Museum, The German Spy Muesum (ez is nagyon érdekes volt), estére férjem kinézte a Comedy Cafe Berlint, ahol voltak angol nyelvű előadások, nagyon hangulatos, pici hely, rettenetesen messze a szállásunktól.

Szombaton: főleg csavargás, piacok, forralt bor, street art, Reichstag, este elmentünk moziba, mert hogy itthon sosem lesz rá alkalmunk, és megnéztük a Jokert

Vasárnap: haza

Tökre nem aludtam ki magam, pedig sokat aludtam, de valszeg van némi elmaradásom. Fiamat eléggé felkúrta, hogy elhagytuk napokra, sírt, amikor meglátott és szaladt vissza anyámhoz, de erre fel voltam készülve. Lányom tökre fel volt dobja, két nap egyik nagyszülőnél, két nap a másiknál, csacsogott, vacsoráztunk, nagyon édes volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5415315762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása