Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.11.16. 11:22 AnnGel

Az éjjel azt álmodtam, hogy 37 hetes terhes vagyok, a kórházban fekszem néhány napja, és várom a fiamat. Majd az orvos az egyik vizsgálatnál közli, hogy nincsen szívhang, meghalt a baba, meg kell szülnöm, vagy műtét, én meg nem kapok levegőt. Álmomban felhívom a férjemet, anyámat, anyósomat, hogy ez a helyzet, nem lesz fiúbaba, mert meghalt. Álmomban sírva nézegettem a megvásárolt fiús cuccokat, és azon gondolkodom, hogy bevállalok-e még egy terhességet, akarok-e ennyire még egy gyereket.

Aztán arra ébredtem, hogy a fiam ötödszörre nyöszörög és ébred meg és forgolódik. És arra gondoltam, hogy csak álmodtam, milyen jó, hogy itt vagy, és nem haltál meg.

De az isten szerelmére, fiam, faszér' nem alszol.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5714375851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása