Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.08.23. 22:34 AnnGel

Bölcsiről meg a hirtelen jött szabadidőről

A héten elkezdte a kicsi malac a bölcsit (vagyis családi napközit, de egyszerűség kedvéért nevezzük bölcsinek). Férjemmel mindketten csak szeptember 4-én kezdünk el dolgozni, ami azt jelenti, hogy két olyan hetünk van, amikor már bölcsis a gyerek, de mi még otthon vagyunk. Na jó, nem teljesen két hét, mert az első napokban csak pár órát töltött ott, de holnap, vagyis csütörtökön már ott is alszik. Ez azt jelenti, hogy reggel 9-től délután fél 4-ig van ott.

Amennyire nem tudtam elképzelni, milyen lesz az élet gyerekkel, annyira nehéz most értelmesen eltölteni az időt nélküle. Megszokja az ember na. Mármint azt, hogy gyereke van.

Szóval facebookon fel is tettem a provokatív kérdést, hogy mit is lehet csinálni hétköznap napközben? Kb másfél ilyen hetünk van, ez nem olyan időtáv, amire azt mondhatnám, hogy elkezdhetnék valami tanfolyamot, nyelvtanulást vagy bármi. Az van bennem, hogy most húúú, de ki kéne használni ezt az időszakot, mert nem lesz több ilyen, és csináljak olyan dolgokat, amiket nem lehet gyerekkel. Rengeteg javaslatot kaptam, amiből aztán arra jöttem rá, hogy jó dolgom van, mert a gyerek mellett egy csomó mindent csináltam eddig is.

Kézenfekvő, hogy elmenjek valami edzésre. Heti 2-3x így is jártam babás tornára, így nem érzem magam kiéhezve a mozgásra. Inkább az a probléma, hogy a normál edzésel általában munka előtt 7-től kezdődnek, vagy pedig 4-5 után. Egyelőre eljárok a babás tornákra baba nélkül, meg a Life1-ban van fél 10-től TRX, holnap kipróbálom azt.

Aztán sokan azt vágták rá, hogy aludjak, ami hát izé. Alszom én éjszaka nagyjából eleget. Sokan javasolták a takarítást, ami WTF, az így nyert szabadidőmet nem erre szeretném fordítani, meg azért elég jó rend van itthon, na.

Természetesen van még sorozatnézés és horgolás vagy olvasás is, de ezek megint olyanok, hogy napi két részt tuti megnézek gyerek mellett is (mármint mikor alszik), közben horgolok, meg este olvasok, szóval nem érzem hiányát. Persze a megnézendő sorozatok és az elolvasandó könyvek listája folyamatosan csak növekszik, de ha őszintén magamba nézek, akkor nem a gyerek miatt, hanem az internet értelmetlen pörgetése miatt nincsen rájuk időm.

Persze nem kell félteni, el fog menni hamar ez a pár nap. Pénteken meglátogatom egy kisbabás ismerősömet, aztán ha jövő héten meleg lesz, akkor strandolunk, ha nem, szaunázunk, elmegyek fodrászhoz, kettesben ebédelünk a férjemmel (és nem kell fél szemmel a gyereket figyelni, csodás lesz), megnézzük a Titanic kiállítást, esetleg elmegyünk moziba, ha adnak bármi jót. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr9012775442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása