Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.03.21. 00:17 AnnGel

Kreatívkodásilag

Elég sokáig félbemaradt, de ma befejeztem a horgolt zsiráfot a gyereknek. Rájöttem, hogy elég szívatós figurát választottam így elsőnek (mármint első amiguruminak), mert van teste, feje, végtagok, orr, fül, szarv, foltok, és ezeket mind rá kell varrni, ami nem mindenhol sikerült szépen.

img_2497-collage.jpg

De ennek örömére már készül is egy tökegyszerű medve, nagy merészen narancssárga-zöld színekkel, hadd érje ingert azt a gyereket.

Tudom, hogy ennyi idő a világon nincsen, de teljesen rákattantam a makraméra, mármint még nem próbáltam egyszer sem, de már kerestem videókat meg mintákat, mert ilyen dolgokat lehet vele csinálni, és ilyet én is akarok, nynnynnnnrgghnynn.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr648508304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása