Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2015.01.01. 16:04 AnnGel

Emlékeztek arra, mikor azt írtam, hogy a télhez hozzátartozik a hideg, és kifejezetten szeretem, ha nincs olyan nagyon meleg a lakásban, és lehet pléd alá kucorodni egy bögre teával? Hát jól megkaptam, hiába van most már tényleg nagyon hideg, a központi fűtés nem igazán dübörög. Nem arról van szó, hogy 16 fokban vacognék, 21 fok van, de kinyitottam az összes radiátort, és így is éppen határeset. Teával és pléddel pont elviselhető, de sokszor fázom. Szóval ezt megkaptam.

Általában nincsen problémám a munkámmal, és nem szoktam ilyet érezni, de nagyon nincsen kedvem hétfőtől dolgozni. Olyan jól elvagyok, sportolok, olvasok, horgolok, sorozatot nézek, barátokkal találkozom. Jajnincsenkedvem. Boldog új évet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr817028569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása