Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.11.07. 15:34 AnnGel

Időről időre (About time)

Hogyan is felejthettem el, hogy hétfőn megnéztük a Corvinban* az Időről időre (About time) c. filmet. Sajnos csak szinkronosan adták, pedig nagyon szeretem a brit akcentust, és a film egy pontján kiderül, hogy a lány amerikai, és biztos nagyon érdekes lett volna megfigyelni, ki hogy beszél, argh. Mindenesetre nagyon aranyos film, megható meg minden, angol tájak, vöröshajú szereplők, szerelem, család, időutazás. Viszonylag hosszú volt (két órás), de nem tűnt fel, nem találtam unalmasnak, melengette a pici szívemet.

*Tökre nem releváns, de gondoltam elpanaszolom, hogy nyáron úgy döntöttem, hogy kiváltom az AYCM sportkártyát, és ezért nem elhanyagolható mennyiségű pénzt a SZÉP kártya szabadidő és rekreáció fülére kértem (mert azzal fizethettem). Közben jött valami jogszabályi módosítás, amitől többet már nem fogadhatják el ezt a fizetési módot, de az év hátralevő felében továbbra is abba a zsebbe jön a pénz, mert azon ugye már nem változtathatok. Gondoltam sebaj, eltapsolom akkor mozira, színházra, kultúrárabazdmeg, de nem, a mozik közül csak a Corvin fogadja el, és a színházaknak is csak egy kis része. Bosszantó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr45619519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása