Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.10.31. 17:01 AnnGel

És már sötét van

Már mikor megmondtam, hogy mindjárt itt a tél?!?

Tegnap átestem a szobafestésen is, most már aztán senki ne nyúljon a lakáshoz és ne koszoljon össze semmit, mert a kezét töröm. Belekezdtem a Game of Thrones-ba, bedaráltam egyből öt részt, amitől hülyeségeket álmodtam.

Arra gondoltam tegnap, hogy bár ügyeletes vagyok, megkockáztatom, hogy kimodulok inni a barátaimmal, de nem számoltam azzal, hogy nincsen térerő, így nem is mertem túl sokáig maradni. (Mióta rendszeresen ügyelnem kell, vettem észre, hogy mennyi térerőtlen hely van a városban.) Szóval inkább hazamentem, kiteregettem, Paprika TVt csapattam, majd 11-kor lefeküdtem aludni, hogy milyen jól kialszom magam, de ez nem így történt, egész nap iszonyú álmos vagyok, ez így tökre nem érte meg (mennyi részt meg tudtam volna nézni alvás helyett!!).

A helyzetemen nem segített, hogy ma volt egy kétórás meeting/előadásféle, ahol hiába nyomkodtam a telefonomon a játékokat, csak elszunyókáltam pár perce, ez nem ciki és a karrieremnek is tuti jót tesz. A főnököm közben azt fontolgatta, hogy felvesz videóra és feltesz youtube-ra (Girl falls asleep during a meeting, check it out OMG hilarious!!) tuti lesz egymilliós nézettsége. Vagy nem.

Ettől a hülye sötéttől nincsen kedvem sehova sem menni, de fogok, mert erős vagyok. Hazamegyek, bepakolok egy mosást (micsoda kaland!), elmegyek táncra, attól talán felébredek. Komoly dilemma, hogy pad thait vegyek magamnak utána vacsorára, vagy sushit egyek, de ami biztos, hogy ájulásig fogok sorozatot nézni, miközben hangulatosan zörög a mosógép.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr35608246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása