Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2012.02.14. 21:42 AnnGel


A hét eddig elég szar, és még csak kedd van. Az utóbbi két napban a munka elég stresszes (de legalább van, és nem akarok meghalni az unalomtól), viszont délutánonként nem volt semmi. A jógát addig variálták, míg végül egy órával korábbra tették hétfőn, így nem tudtam elmenni rá, hanem inkább hazajöttem, aztán nagyjából semmit sem csináltam (najó, hűtőt és fürdőszobát takarítottam, de ez összesen kb egy órát tett ki).

Keddenként amúgy sem szoktam semmi sem csinálni, max a szerdai oroszra kéne készülnöm, de órák óta kb csak kajálok és netezek/sorozatot nézek, semmi értelmeset. Ugyanennyi sorozatot néztem volna (és ugyanennyire nem csináltam volna semmi más értelmeset), ha 9-re érek haza, nem pedig 7-re. Pedig lett volna dolgom, csak túl fáradtnak éreztem magam ahhoz, hogy megmozduljak, de nem fáradtabbnak, mint ha elmentem volna táncra/jógára/bármire.

Tökre felesleges nekem munka után azonnal hazajönnöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr695160372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása