Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.01.16. 10:58 AnnGel

Ne fogjál meg tolvajt


Remélem nem lesz rendszer abból, ami tavaly is történt, meg ami most pár napja, mert így mindig csak csalódni fogok, és le fogok szokni a hősködésről is. Pedig nem tartom magam hősnek, ez olyan dolog, mint ahogy a leeső poharat is megpróbálom elkapni, úgy felkiáltok, mikor zsebelést látok. Eszembe sem jutott nem szólni, vagy félrenézni, mikor a részeg cigány (elnézést, de az volt) nekidőlt az idős hölgynek, és azzal a lendülettel a táskájába túrt. Hozzá kell tennem, hogy elképesztően ügyesen csinálta, a hölgy az ölében szorongatta a táskát, de a férfi még így is simán ki emelhette volna a tárcát belőle.

És nem is az a gond, hogy tolvajok vannak, hanem az, hogy miután a majdnem-áldozat lemenekült a villamosról, a férfi engem kezdett el vegzálni. Mit nézel te, mér' nem foglalkozol a saját dolgoddal, tán rendőr vagy teeee sasszemű. Ne nézzél, ejj de csúnya vagy, majd ha megbasználak nem így néznél, előveszem aztán megbaszlak itt. Mindezt egy tömött villamoson, és amikor segítségért néztem körbe, akkor mindenki kibámult az ablakon.

És tudom, hogy már elcsépelt közhely arról beszélni, hogy az emberek mennyire nem figyelnek másokra, és mindenkinek van története az ismerősének az ismerőséről, akit fényes nappal vertek meg és nem segített neki senki. De mégis valahol azt gondoltam volna, hogy ha mi sokan vagyunk, ha már hárman azt mondjuk, hogy tűnjön a francba, takarodjon a villamosról, akkor a közösség győzhet egy ilyen esetben. És mégsem, senki nem szólalt meg, senki nem védett meg, pedig mindenki látta és hallotta az esetet, így végül nekem kellett úgy leszállnom, hogy azt figyeljem, követnek-e.

Szar a világ, és én nem tudom, hogyan védjem magam. Meg kéne tanulni kulcscsomóval bénítani.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr645160220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_121522 2011.01.16. 12:04:48

Van egy olyan érzésem, hogy ez nem annyira az emberiség, mint inkább a magyarság rákfenéje. Persze biztos van még 2-3 ilyen nép, de én még hiszek benne, hogy nem ez a jellemző. ...csak itthon, sajnos.

Ismeretlen_72276 2011.01.17. 09:38:51

Ó, a rohadt... Nagyon-nagyon bátor vagy, és le a kalappal előtted! Annyira sajnálom, hogy senki nem volt képes felállni körülötted, én biztos nagyon megijedtem volna a helyedben.

Ismeretlen_17686 2011.01.18. 18:00:43

Én múlt héten utaztam a metrón, bedrogozottnak tűnő cigány kiscsaj a mellette álló csaj mp3 lejátszóját akarta erőszakkal elvenni, majd amikor az észrevette, letépni a fülét, aztán csak úgy simán nekiesett, nagyon ijesztő volt. Nagydarab faszi úgy öt méterről odajött, megfogta, "hagyod békén a hölgyet", kiscsaj kapálódzott, karmolt, ütött, a fickó fogta, magyarázta neki, hogy ne ugráljon, átadja a biztonságiaknak, és a következő megállónál szépen ki is vitte a metrókocsiból, aztán nem tudom, mit csinált vele utána. Ha nincs ott, szerintem a fülhallgatós kislánynak most hiányzik az egyik füle.

Ismeretlen_119215 2011.01.18. 20:54:41

Basszus :(

Ismeretlen_17686 2011.01.18. 23:30:21

Dehát ez egy pozitív történet, mert azonnal kéznél volt és segített a lovagias, egyben kigyúrt idegen :)

Ismeretlen_61502 2011.01.19. 09:51:12

isolde: a történet egyúttal rávilágít arra, hogy sokkal nagyobb az esély a pozitív kimenetelre, ha nagydarabok és kigyúrtak vagyunk :D

Ismeretlen_121522 2011.01.28. 15:04:17

Én tegnap hajnali ötkor sétáltam ki az utcára, mert valami enyhén részeg nő negyed órán keresztül ordibálta, hogy "Ediiit!!" egy romház ablaka alatt... szépen megkértem, hogy ne hajnalban ordibáljon, erre elnézést kért és továbbment.
süti beállítások módosítása