Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2011.01.02. 17:03 AnnGel

Elmaradásban


Elmaradásban vagyok a saját blogomban a saját életemmel, nem mintha feltétlenül be kellene számolnom mindenről, de azért történnek említésre méltó dolgok*, és tudom, hogy a jövő-AnnGel seggbe akarna majd rúgni engem, amiért nem írtam többet, mert mennyire jó lenne visszaolvasni.

De annyi poszt van már készen a fejemben, és ebből annyit elfelejtettem már, és néha keverem, hogy erről vajon volt-e szó, vagy csak én emlékszem úgy, vagy csak offline füzetben van meg, vagy mi. Dolgokat tologatok hétről hétre, és nem írok újakról, hiszen nem írtam a régiekről, és valahogy soha nem érem utol magam. Lehet, hogy az egészet hagyni kéne, és csak arról írni, amik előtte néhány nappal történtek, és nem törődni a többivel.

És lám, végre írok, és akkor is arról, hogy nem írok. De majd holnap, de majd holnap, de majd holnap, de majd holnap most vár rám némi libamájas kenyér, paradicsomszószos tészta, saláta, és Dexter ötödik évad. Majd holnaptól beosztom az időmet.

*hétvégék, Harry Potter, találkozók, emberek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr625160214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása