Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.10.19. 14:56 AnnGel

Októberi hétvégéről


Múltkor panaszoltam Anyunak, mióta dolgozom, milyen hamar elmennek a hetek, hónapok. Mindent hétvégékben mérek, amiből persze csak négy van egy hónapban, és mire észbekapok, már másodszorra kell a cégnél megváltoztatnom a jelszavamat, ami ezt jelenti, hogy fél éve ott vagyok már.

Persze kisebb találkozók bele szoktak mindig férni délután, szociális életet hétköznap is szoktam élni, de ha már egy játékot, vagy nagyobb táncpróbát akarunk összehozni, illetve belekalkulálom a hazautat is, hetek telnek el, mire összeszervezem a dolgokat.

Az első októberi hétvégén például L. vendégszeretetét élveztük, alie-vel Burnouttal játszottunk, kocsikat zúztunk szét, időnként azt kiáltva, hogy takedown! És azon az estén a társasjátékok megtanítottak rá, hogy ne bízzak senkiben, mert mindenki csak átver, főleg ha Bangről van szó és egy bizonyos renegátról.

Aztán voltam otthon is, pesztráltam a rosszkettyet, hajhúzással mutattam be neki, mit is érez a tengerimalac, ha a szőrénél emeli ki, közben Anyuval megfejtettük a világot és nem vettünk kék pulóvert.

A mostani hétvége a teljes punnyadás és semmittevés jegyében telt, Veronica Mars darálás mellett volt idő az Expendables-re is, igazi akciófilm látványos robbantásokkal és sok tesztoszteronnal.

És annyi mindent kellene csinálni, erre helyette homár kommenteket olvasok.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr985160185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gillz 2010.10.19. 15:35:48

VeronicaMarsot nézel? :ugri:

Ismeretlen_119215 2010.10.19. 16:06:14

[gillz](#10907993) igen, nagyon jó :)

Ismeretlen_61502 2010.10.19. 18:38:21

: büszkén mosolyog :
süti beállítások módosítása