Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.08.08. 09:21 AnnGel

Nem lennék jó tanár, ezért nem lettem tanár

Szóval a héten kezdett az új ember, aki tanítok okosan szépre, de nem nekem való ez, ha én magyarázok, akkor odaadó figyelemmel és áhítattal nézzen és jegyzeteljen, ne pedig csak akkor, mikor rászólok, hogy ezt írja, mert különben elfelejti. És ha megkérem, hogy csinálja meg azt, amit eddig minden nap átbeszéltünk, akkor ne azzal fogadjon, hogy ezt nem írta le (pedig tudom, hogy de).

Persze igazságtalan vagyok, meg türelmetlen, túl sok infó túl rövid idő alatt, de ezért kérem, hogy írjon le mindent, mert el fogja feleljteni, és lőn, és ezért kérem, hogy olvassa át reggel, miről beszéltünk tegnap, hogy kiderüljön, ha valamit kihagytunk, és ne valami zavaros massza legyen az egész, bár úgyis az lesz egy darabig, tudom, de pl már megcsinálhatna helyettem dolgokat, hogy ne nekem kelljen, hiszen éppen agyérgörcsöt kapok valami mástól és akkor tényleg nem leszek kedves (most sem vagyok).

Lehet, hogy a módszereken kellene változtatnom, kinn az esőben ordítanom, hideg fagyban excel táblákat szerkesztetni vele, majd mikor kimerítő nap után remegő kézzel enne, kiverni a rizses tálat a kezéből és az arcába fröcsögve kiabálni, hogy még tíz makró. (a képért köszönet brainoiznak)

Nem vagyok jó tanár, pedig úgy próbálkozom, és a hétvégén Anyuval angoloztam, úgyhogy asszem minden türelem ki lett facsarva belőlem.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr855160157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_21601 2010.08.08. 14:31:35

ezen most nagyon vihogok, főleg, h elképzeltelek, amint közben a szakálladat simogatod...:)

Srakker 2010.08.09. 23:16:19

Anngel Lee Ermey, in: Full Metal Excel?

Ismeretlen_17452 2010.08.10. 08:13:02

Aaarrrrggghhhbbbrruuuuuttiiiiiii.... :D

Ismeretlen_119215 2010.08.11. 13:21:34

Hehe :)
süti beállítások módosítása