Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.11.03. 21:23 AnnGel

Templomok, halloween, vízpartok

Címkék: anglia utazas

Írni akartam, de nem megy ez most nekem. Képek vannak a fejemben, képek és hangok.

Bristolról és Birminghamről, valószerűtlenül zöld gyepen aranyló avarról, romos gótikus templomokról, rózsákról és levélesőkről...

 

...kikötő felett vijjogó sirályokról, futurisztikus gömbben fotózkodásról...

...sétákról.

Mi vagyunk a vámpír, a zombi, Frankenstein menyasszonya és a boszorkány, körülöttünk az ördög, Joker és még sokan mások, kezemben borral állok zavartan, angolok próbálnak beszélni hozzám, négy réteg ruhában fázom, körülöttem mindenki más lenge öltözékben.

Könyvesboltban mászkálunk, kincset lelek, süttetem magam szikrázó napsütésben (!), filmeket nézünk, hajnalban kelünk, hatalmas latte-kről álmodozunk, háromszög alakú szendvicset eszünk, meg valamikor muffint is. 

És három nap alatt többet ismertem meg Angliából, mint tavaly négy hét alatt. Csak a megfelelő emberek kellenek hozzá. 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr825160056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Infection · http://infection.freeblog.hu 2009.11.04. 07:50:55

És hol vannak a képek a jelmezesekről...? :)))

Ismeretlen_119215 2009.11.04. 08:14:30

Mivel most szombaton egy utó-halloween partira vagyunk hivatalosak, ezért nem akarom lelőni a jelmezünket. De csütörtökön viszem a laptopom, és megmutatom őket :)

inda · http://inda.blogol.hu 2009.11.04. 11:20:11

Szép. :) Mindig is sejtettem, hogy az utazás inkább szól az útitársakról, mint az úticélról.

brainoiz 2009.11.04. 15:16:01

Infection: a másik érintett az oka, aki annyira nem szeretné, ha blogokban megjelenne a jelmezes képe :D
süti beállítások módosítása