Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.05.05. 09:56 AnnGel

Címkék: alom jogsi alberlet

Az álmodtam, hogy családdal kocsikázás közben ránktámadtak, és lőnek ránk, illetve valami roppant szar krimibe csöppentem halálesetekkel, meg ilyesmi. A legrosszabb része mégis az volt, mikor azt hittem, hogy felébredtem, és valaki volt a szobámban, állt az íróasztalomnál, és nem láttam belőle többet, mint egy sötét árnyat. Próbáltam megmozdulni, de nem ment, és kiabálás helyett is csak egy halk nyöszörgést préseltem ki magamból, mire végül tényleg felébredtem. Brr.

Aztán voltam reggel 7kor vezetni, és bemutattam legújabb fícsörömet: képes vagyok a kormány tekerése közben véletlenül beindítani az indexet/ablaktörlőt (don't ask), ezzel teljes pánikot okozni oktatómnak és saját magamnak. Ezen felül ma majdnem nem vettem észre egy lámpát, mentségem, hogy kb. 6 út torkollik egymásba nagy összevisszaságban, útburkolati jelek teljesen lekopva, és egy csoffadt lámpa volt letűzve olyan irányba, hogy azt sem tudtam, melyik útnak szól.

Vicces.

Hát most így.

Ja és még mindig kiadó a szoba (fele). Csekitáut.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr385159890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz! · http://szokeszaten.blog.hu 2009.05.05. 22:04:28

legalább a dohányos lakó ment el? :P egyébként a 15ezer forintos rezsi harmadolódik, vagy ez perfő? hogy megdrágultak az albérletek :/

Ismeretlen_119215 2009.05.05. 22:10:10

eh, sajnos nem. ez perfő, másfélszobás panelről van szó, csak a fűtés 20ezer ebben a hónapban.

sz! · http://szokeszaten.blog.hu 2009.05.05. 22:32:07

na, hát mert amúgy ismerős ismerőse (hehe) épp keres valami kiadó izét, és akár szobatársulásban is benne van, szal továbbítottalak :) azért súlyos ez a távfűtés öcsém :/ fura hogy a panel kb. drágább, mint a tégla.. nyomorék kommunisták építkezni se tudtak

Ismeretlen_119215 2009.05.05. 22:38:28

fú, hát nagyon köszi, ha továbbítasz :) köszikösziköszi :)
süti beállítások módosítása