Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.03.05. 19:54 AnnGel

Lakótárskeresés nehézségei

Címkék: dobbenet alberlet

Már említettem, hogy tegnap jött egy faszi megnézni a szobát, de ma jobban kikérdeztem lakótársamat, hogy végülis mi volt, és teljesen le vagyok döbbenve.

Elejétől: jelentkezett egy férfi, hogy szeretné megnézni a szobát, az unokahúgának keres szállást. Biztos az történt, hogy a vidéki rokonok megkérték a pösti ismerőst, hogy jajj, nézzen már a lánykának szállást, a dolog persze úgy hiányzik neki, mint egy jó hasmenés, így majd gyorsan jön, csekkolja, "jóleszez!", kaukciót leteszi, élünk boldogan - gondoltam. Hát nem.

Pasi jön, finoman, majd egyre pofátlanabbul udvarol lakótársamnak, miközben az lakást fikázza és az árat igyekszik lenyomni. Hát de izé, nincsen TV, van mosógép? Jé, és még működik is? Túl kicsi a konyha, de mennyi is a kaució? 25? Neeem? Pedig emlékszem, hogy 25 volt írva, nem 35... hát elég kopár a szoba, vacsorázhatnánk együtt, na mindegy, a számod megvan, majd hívlak...

Hát úristen. Belegondolni is rossz, hogy ez az izé itt volt egy órán keresztül, egyedül a csajjal, aki meg persze érthető okokból rendesen fosott a végén... Tanulság: pasit legközelebb egyikőnk sem fogad egyedül ( persze ha fogadunk...).

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr50983869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Athina586 2009.03.05. 20:32:57

Remélem, nem akarsz kinyírni, ha azt mondom, hogy az nem "kaukció", hanem kaució. :)

AnnGel 2009.03.05. 20:35:33

UUhúúúúristen! Én ezt eddig MINDIG kaukciónak olvastam/hallottam/értettem....

Jézusom.

Köszönöm, javítom :D
süti beállítások módosítása