Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.02.05. 12:01 AnnGel

Buhuláááj

Címkék: suli jogsi bulaj

Tegnapi edzés után buli volt, méltó módon zártam a félévet, ünnepeltem a sikeres vizsgákat, nameg a kevésbé sikerest is. És lettek képek, nincsen rajtuk semmi vállalhatatlan, bár majdnem lett, ha csináltunk volna olyat, amit végül nem csináltunk. Bizony. Jó volt. És remélhetőleg rendszeresítve lesz, főleg, hogy az órarendem úgy alakult, hogy szerdáig zsúfolt, utána meg havaj (nincs, jó a margarin is).

Apropó órarend: asszem kijelenthetem, hogy az eddigi legjobb órarendem az efélévi. Igaz, az észlelésen kívül mindegyik nagyon bejárós lesz, hiszen vagy modultárgy (és kb 20an vagyunk rajta), vagy nyelv, vagy számtech és érdekel.  Sajna németet nem tudtam felvenni, pedig kellene, mert tényleg el fogok felejteni mindent. Nade ezen kívül még lesz egy négyórás projektfeladat talán pénteken, de az csak konzultáció. :boogie-zó szmáji:

Az angol alapban reggel 8kor volt, de találtam még helyet azon a kurzuson, ami pont a szerdai lyukasra esett, így az is megoldva. Egyik nap sem kell korán mennem, de egyik nap sincsen túl sok órám (pl 10) túl sokáig (pl este 8). Tudok mindkét edzésre járni (hétfőn és szerdán 18.30tól), és nem lesz gond azzal sem, mikor vezessem le a 30+ órámat. Igaz, mire a héten lesz időm leülni egy kicsit kifújni magam, addigra mindig azt veszem majd észre, hogy csütörtök van.

Jó lesz ez.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr26924172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Infection 2009.02.06. 13:14:24

Azokat a kalapos képeket szívesen meglesném... :D

AnnGel 2009.02.06. 13:15:33

Majd viszem, majd viszem! :)
süti beállítások módosítása