Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.10.20. 13:48 AnnGel

Semmi

Címkék: sorozat suli mindennapok szenved

Mármint semmi sem történik. Bár szombaton voltam Bombagyár filmklubbon, ami nem volt rossz, csak most nincsen kedvem írni róla. Talán máskor.

Ma ZH, holnap ZH, holnapután ZH, utána hálisten szünet. Persze csak az a 4 nap, nem úgy, mint más sulikban, hogy van szünet még pluszban, ezitt a BME kéremszépen, nincsen szünet. Nem mintha hiányozna, az a gondom, hogy másoknak meg van, ezért nincsenek a városban, én meg csoffadok itt egyedül.

Rájöttem, hogy nem az a lehangoló a sok tanulásban, hogy egész nap a könyvet bámulom, inkább az, hogy ha tényleg nagyon túlzásba viszem, akkor ha lehunyom a szemem, a tananyagot látom (bár vizsgán előnyös, hehe). Egyik félévben határoztam el, hogy áá, nekem elég lesz 1 nap arra a tárgyra, reggeltől estig nyomtam, mint a kisangyal, mikor meg elmentem aludni, kötvény- és részvényfutamidőket láttam magam előtt. Pfuj.

Jövő héttől újra vidámság lesz, örömök meg boldogságok, bizony. Legalábbis sorozatokat fogok nézni rogyásig, lejött a How I Met Your Mother 2. évadja, szedem a Heroes 3-at, és van egy évadnyi Carnivale-m is*. Zsír. Azután meg Barcelona, European Forum for Young Leaders in Print. Jó lesz (I hope so).

---------

*Természetesen megvettem őket DVD-n. Mint ahogy az új COF albumot is, amit éppen hallgatok, pedig csak okt. 25-én jelenik meg.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr58723030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goroh 2008.10.21. 20:56:58

Terhelő bizonyítéknak számít, hogy a Heroes 3. évadja még nem jött ki DVD-n? :D
:füttyög:
:törvénytisztelőállampolgár:

AnnGel 2008.10.22. 00:59:38

Hát te csak ne szójjá be! :D A filmjeim nagy része onnan van, hogy te jól le décépluszpluszoztad, te vittél a bűnös útra, hahh! :P

Goroh 2008.10.22. 14:05:42

Cöhh... A vádalku, miszerint beköpöd a nagyfejest, csak a zsarufilmekben szokott ám működni :D Meg különben is, nekem nem is volt még akkor netem, szóval tagadok minden vádat!
:a Védelem visszavonul:
süti beállítások módosítása