Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.16. 22:16 AnnGel

Szóvicc

Címkék: fun

Káros hatással vannak rám szóviccgyártó ismerőseim, mostanában én is elkezdtem terrorizálni előadások közben kedves barátosnémat (aki ennek nagyon örül (iróniajel)). Gazdaságstatisztikán vettük a statisztikák fajtáit (álló és mozgó, vagy mittudoménmi), és az előadó magyarázta, hogy na, akkor a tanultak alapján az az adat, hogy ezt a tárgyat 400 diák vette fel, egy álló statisztika (mert egy adott időpillanatra vonatkozik), erre én halkan benyögtem magamnak, hogy nem is, mert a diákok ülnek. Én jót szórakoztam rajta, tudom, szörnyű, köszönöm.

A mai termés pedig biztosan nem új, valszeg minden magára valamit is adó szóviccgyártó elsütötte már, de én csak most először, és ennek roppantul örültem ismét. Az előadó mesélte, hogy volt itt, meg ott, meg Oslo-ban is. Vizuális alkat vagyok, így ez utóbbi kijelentésen jól elvoltam egy darabig, végül ebből született meg:
- Mit mond a norvég zombi?
- Osloban vagyok...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr55666957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2008.09.17. 00:24:54

Ez télleg szar... :)
süti beállítások módosítása