Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.03. 18:31 AnnGel

Hű, de belelendültem...

Címkék: suli alberlet antikocka aargh beeena

... mármint a bejegyzések gyártásába. Látszik, hogy tanulnom kellene.

Valaki, aki kockább, mint én, tudna segíteni? Firefox 3at használok, és mikor új tabot nyitok, feldobja ez a "you've opened a new tab" oldalt, így mielőtt beírnék egy címet, ki kell törölnöm az "about:newtab" szöveget (és azt nagyon nem szeressem). Ha pedig beklikkelem, hogy "don't show this page again" majd pedig close, az alábbi hibaüzenetet dobja fel: "ReferenceError: DTFox is not defined"

Ötlet?

Update: eszközök/kiegészítők-nél uninstallálni kell a megaupload toolbart.

Fény derült a jogelőadás arrébbakolásának rejtélyére: azért tették arrébb, mert *dobpergés* üt kettő olyan tárgyat, amiket régebbi félévekben kellett volna megcsinálni (az egyik egy első(!) féléves tárgy). Csak azt nem tudom, miért azoknak, akik normálisan haladnak, kell szopniuk azok miatt, akik annyira retardáltak, hogy még mindig a mikroval szenvednek. Értem én, hogy szar az óraütközés, de bazzeg: buktál, most szopsz! Azért küzdöttem át magam minden tárgyon, hogy nekem majd ne legyen szar órarendem, erre áh...

Viszont kipróbáltam az új KVfőzőmet, ami kicsit nagyon kínai, és megolvadt a tűzhelyen a műanyag füle. Nagyon hangulatos ez a szag a lakásban, nem kell ide füstölő...

1 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr50646893

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: asphalt 8 hack 2017.12.18. 23:28:58

Google Maps érdekességek és bakik, amikről még tuti nem hallottál - kockablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garou 2008.09.06. 20:59:15

Emancipálódott nő vagy vazzeg, OLDD MEG EGYEDÜL! :D
süti beállítások módosítása