Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.09.03. 16:38 AnnGel

Droidzóna

Címkék: droidok

Bőrgyógyász felírt nekem egy kencét, hátha az rendbehozza a bőrömet, és ma elmentem ide a gyógyszertárba, hogy én akkor azt kiváltom, jól.

A szokásos kép fogad: tömeg, sorbanállás, és gyógyszertárosok, akikhez képest a lajhár kapkodó idegbeteg. Receptet megnéz, tovább néz, elindul, pár perc múlva visszatér, pötyög valamit a gépen, recept vonalkódját lecsippant, gyógyszert szintén, pötyögés tovább, és fizethetünk is. Mindezt idegtépő lassúsággal.

Mikor sorra kerülök, a folyamat elkezdődik, viszont nem várt akadályokba ütközünk: ez bizony keverék, és ki kell keverni. Nő eltűnik, visszajön:
- Ezért vissza kell jönni.
- Rendben, és mikor?
Döbbent tekintet, erre a kérdésre aztán nem számított! Visszamegy hátra, fél perc múlva ismét jön:
- Hatra.
- Ok.
Ekkor megkezdődik a billentyűzeten pötyögés, de atyaég! Minden egyes összetevőt, és annak mennyiségét külön kell beírni, bizony, mindezt a "köröz-köröz-lecsap" gépelési taktikával. Laza 10 perc, agyvérzés, és mögöttem kialakuló lincshangulat után végre fizethetek. A biztonság kedvéért megkérdezem:
- Mikor visszajövök, soron kívül megkapom, vagy álljak újra sorba?
- Hááát... ha sokan vannak, újra sorba kéne állni...
HÁT LOGIKUS, NEM?!?! Ha sokan vannak, sorba kell állni, nem nem készítik ki előre a gyógyszert, hogy csak oda kelljen mennem, számot leadni, csomagot felmarkolni... Bahh. Tisztára kaland az élet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6646707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása