Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.08.14. 01:34 AnnGel

Nothing happened

Címkék: fun video london konyv

Nem tudom, miről írhatnék. Zombi vagyok. Apa leszívott agya vagyok.

Az utóbbi pár hónapban hetente valaki a vonat elé veti magát. Vidám hely ez a Wimbledon.

De találtam a suliban egy megtépázott példányt a Books Quarterly-ből, amint megláttam, mi van benne, le is nyúltam gyorsan. Neil Gaiman beszélget Terry Pratchett-tel a Korongvilágról, írásról, betegségéről (még most sem hiszem el... miért éppen őt??). Nem is tudom, hogyan lehetne fokozni ezt az élményt (mármint azt, hogy az egyik kedvencem interjút csinál egy másik kedvencemmel)... talán úgy, hogy ha Stephen King is ott lenne, és ő is, jól.

Az egyik tanárunk skót, és mesélt egy viccet is:
- Miért van a skótoknak szoknyájuk?
- ??
- Hogy mikor a birka mögé lopóznak, azok ne hallják meg, hogy ZIPP!

Hmm, önkritika?

És rég néztem már South Parkot is, hiányzik.

 South Park - Kyle's mom is a Bitch

 

Ez meg szerintem tökre jó :)

Xena In South Park: The 'F' Word
  

10 nap múlva ilyenkor már kocsiban ülök hazafele.
3 hét múlva nyelvvizsga.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr34614725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása