Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.27. 22:48 AnnGel

Megérkeztem

Címkék: london

Na, nem zúgtam le a géppel, átengedtek minden ellenőrzésen, és minden cuccom megvan. Fél 5kor keltem, fejem kb ennek megfelelően néz ki. Szarul. Próbáltam aludni, de olyan állapotban vagyok, hogy elaludni nem bírok, de normálisan ébren lenni sem, így marad a kettő közötti zombulós állapot.

A repülőút roppant kellemes volt, 2 gyerek mellett ültem, anyjuk arrébb, még jó, hogy nem tartott sok ideig. Mááám, áj vant szvííííti!! Dzsízösz. Persze elemem lemerült a lejátszóban a tartalék feltöltöttet meg otthon hagytam, így aludni sem tudtam (út közben zenére tudok csak).

A suli és a szállás Wimbledonban van, nagyon aranyos hely, tipikusan angol. Keskeny (állítólag régen arra kellett adót fizetni, hogy az út mentén mennyi helyet foglal a ház), magas, téglaházak, kerttel, sok zőőőőddel. A családból az anyuka elvitt, megmutatta, merre van a suli, buszmegálló, hol szálljak fel, és nagyon hangsúlyozta, hogy melyikkel menjek, mint kiderült, azért, mert szedett össze ő már eltévedt diákot, aki másra szállt fel.

A szobám nagyon helyes, mert... :dobpergés: rózsaszín, egy pöttyet giccs, kicsit olyan érzésem van, mintha valami babaházban lennék, hehe. Van képem,  ha kíváncsi rá valaki, elküldöm, de most nincs az az isten, hogy képbeszúrással tököljek.

Anyumtól még otthon kaptam világjáró konnektordugót, persze, hogy egyedül az ittenibe nem megy bele. Ezek az angolok tisztára lököttek. Ijesztő, hogy másfele mennek az úton, nem métert használnak, és még a konnektoruk is más. Viszont van humora az anyukának, mikor szóba került a téma, bejelentette, hogy igen, majdnem az egész világ rossz oldalon megy, és ők a jón. :)

Ma vacsi előtt visszavonultam, teljesen lezsibbadtam attól, hogy mindenkinek minden szavára figyelnem kell, gondoltam, szunyókálok, ha már közvetlen érkezés után nem sikerült. Hát, akkor sem. Akkor toljunk be egy DVDt (van lejátszó a szobában, és kb egy tucat film), találtam Fight Club-ot, óje. És még mindig k jó hangulata van, imádom, kész.

Családsokkolás, első rész:
megkérdezték, szeretek-e vásárolgatni, ill. táncolni. Háttő.

The school is very nice, and I'm sure, that you'll make a lot of friends!
.... neki legyen igaza. Meglettem dícsérve, hogy az ínglisem veri vell! :büszke:

És igyekszem barátkozni, előveszem szociális énemet, és tényleg megpróbálok barátokat találni. De tényleg.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr58588558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.07.28. 15:10:08

Örülök, hogy egy darabban odaértél.
Remélem, London barátságos arcát mutatja neked, bár aligha lesz olyan meleg, mint most itt van.

AnnGel 2008.07.28. 18:19:56

30 fok van, megsülni készülünk :D

Nialan · http://nialan.freeblog.hu 2008.07.29. 12:37:37

Keep on movin', girlie. :)
Glad to see that you've arrived safely.
süti beállítások módosítása