Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.07.24. 15:01 AnnGel

Női dolgok

Címkék: kepek szenved

Hajat festettem, hogy szép legyek (muhahaha!). Nem igazán tudtam dönteni a lila meg a vörös szín között, de végül az győzött meg, hogy előzőleg is lilára volt festve, és tapasztaltam, ha havonta váltom a színeket, akkor az kopás közben furcsa árnyalatokat eredményez.
Naszóval lilát kentem a fejemre (1, 2), hátha ez eltereli a bőrömről a figyelmet. Merthogy sztrájkba lépett. Gondoltam, tuti a meleg, hagytam a francba, rendbejön magától. Nem tette. Akkor jött a tanács, hogy napoztassam, az szintén nem jött be, jön az ötlet: lehet, hogy pont a nap miatt van.
Most mindenféle vegyszerrel gyilkolom, sógornői tanácsra hintőporozom is, hátha. Ma is adtam neki egy adag mérget (szalicilsavas alkohol rulZ), hintőport rá, csak azt felejtettem el, hogy elkezdett foszlani a bőröm (nyaralási emlék), ami most a hintőportól még jobban látszik, mivel frankón beült a hámló bőrcafatok alá. :hiszti:

Azt hiszem egyszerűbb lenne, ha megnyúznám magam, és növesztenék helyette másikat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr87583602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása