Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.04.23. 16:22 AnnGel

A Bajnokra még akkor sikerült jegyet vennem, mikor még nem mutatták be, mostanra persze akkora a botrány körülötte, hogy már a júniusi előadásra is elfogytak a helyek. Mindenesetre mi tegnap megnéztük, és tényleg nagyon jó, főleg az, hogy végig énekelnek, de teljesen abszurd szövegeket, mert enélkül csak egy sima prózai darab lenne, de így meg van benne egy csavar. Nagyon spoileres ismertető itt, én meg nagyon boldog vagyok, hogy ezt még sikerült megnézni, nem tudom, mikor jutok el legközelebb színházba. Vagy moziba. Vagy bárhova máshova.

Közben felpörögtek az események a héten, mert addig nyúztam a klímaszerelőt, hogy szerdán (!) kijöttek, és megcsinálták. Szóval légkondi van, megérkezett a szárítógépem is közben (ami egy csodálatos találmány, nagyon szokatlan, hogy nem kell teregetni), megvettem a gyerek kezdőcsomagját, összepakoltam magamnak a kórházi tartózkodásra, szóval most már akár szülhetek is, vagy inkább talán mégse, hadd élvezzem még ezt a nyugit pár hétig.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr328657100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása