Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.02.02. 12:23 AnnGel

Csigavér autósiskola

Címkék: ajanlo jogsi

FIGYELEM! A bejegyzés csakis a Keleti pu-nál található irodára és teremre vonatkozik.

Elkezdtem a netet feltúrni iskolák után, végül belustultam és döntöttem a legnagyobb mellett, "többmilliárd légy nem tévedhet" alapon. Az ajánlat kecsegtető: minden hétvégén indul tanfolyam, két hétvége alatt megvan, odamegyek indulás előtt 40 perccel, beiratkozom, aztán mehetek is órára.

Nos, jan. 10., meg is érkeztem, tömeg, beiratkozás, itt írjam alá, oktatás egy utcával arrébb, tessék odafáradni. A terem az utcáról nyílik, rácsokkal bezárva, oktató késik tíz percet, a csapat meg kinn fagyasztja magát a minuszokban már húsz perce, jól kezdődik.

Bezúdulás, döbbenet: kevesebb szék, mint ember. Gond egy szál sem, egy másik helyiségből pótszékek kerülnek elő, mindenki leülhet, igaz, egymás nyakába lógunk, mert nem ennyi emberre tervezték.

Folytatás következő héten, többen vagyunk, és most már tényleg jópár embernek állnia kell. A tananyag a KRESZ-táblák, posztereken mutogatja az oktató a pici táblákat, melyik micsoda, de arra sem veszi a fáradságot, hogy levegye a ránk merőleges falról, és a velünk szemben levő táblára helyezze, így a társaság nagy része nem lát semmit.
A levegő hamar elfogy, de nem alszunk el, hála a szomszédban folyó felújításnak, remeg az egész terem, fúrnak, csapkodnak, kalapálnak.

Ekkor döntöttem el, hogy az utolsó alkalomra már nem fogok eljönni... minek? Ezt tényleg megtanulom inkább a könyvből...

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr76900650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blindacska · http://www.autosiskola-centrum.hu 2009.02.02. 23:31:34

nohát... sajnos ismerem a témát, sőt még többet is belőle. De valamiért mindig és mindenki beleszalad...

AnnGel 2009.02.03. 14:02:16

Pedig nem kevés időt töltöttem el azzal, hogy véleményeket, kritikákat keressek, meg ajánlásokat, melyik miben jó...

Zorro89 2013.09.13. 07:30:51

a csigavér egy nagy rakás szar nem is értem hogy lehet ez a legnagyobb autós iskola amikor minden második embernek ez véleménye...
3-ból 2 tuti egy bunkó paraszt dagadt seggfej aki nagy ívben leszar!!!!!!!!!!!!4
süti beállítások módosítása