Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.04.12. 09:52 AnnGel

Nem tudom, hogy ez mikor lesz jó, vagy legalább jobb. Régebben 2-3 nap alatt kihevertem betegségeket, most meg 1+ hétig szenvedek minden szarral, mert egyszerűen nem tudok pihenni, nem lehet pihenni, hétvégék sosem pihentetők, ha betegszabira megyek, akkor is 4-kor el kell menni a gyerekekért az oviba, és letolni velük még 5 órányi fejenpörgést, nem lehet feküdni egész nap, meg aludni, meg forró tea mellett sorozatokat darálni, és úgy el vagyok keseredve, hogy lábon hordok ki egy vírusos torokgyulladást, tolom a fájdalomcsillapítót egy hétig, hogy legalább valamennyire funkcionáljak, és annyira elegem van belőle.

És múlt héten a munka is sok volt, és végre csütörtökön észbe kaptam, hogy talán irassam ki magam, ha ennyire pocsékul vagyok (pedig nem vagyok annyira rosszul, hogy ne tudjak dolgozni, szóval legalább lelkiismeretfurdalásom is van), és gondoltam, hogy most a héten is még maradok betegszabin, hogy pihenjek, erre elkezdett ugatva köhögni az egyik gyerek, a nagyszülők közben pozitívat teszteltek covidra, és ezt komolyan nem bírom már, hogy nem érem utol magam, hogy nem érzek sosem olyat, hogy végre kipihent vagyok. Ahhoz kb két gyerek- és munkamentes hétre lenne szükség, de akkor meg az gyilkolná a lelkem, hogy milyen szülő az, aki két hétre leadja a gyerekeket nagyszülőkhöz, öljetek meg.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8817805973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thinkEdem 2022.04.12. 12:38:37

Minket batyjammal szuleim nyaranta minimum egy honapra adtak le nagyszulokhoz, ovodas korom ota; es mindig imadtam ott tolteni a nyarat, rendes ember is lettem (viszonylag), es a szuleimet is imadom. Szoval szerintem jo szulo az, aki tud delegalni, foleg, ha a gyerekek is szeretnek idot tolteni a nagyszulokkel; mert akkor tud valamennyit pihenni, hogy amikor meg nem a nagyszuloknel van a gyerek, akkor tobb energia jusson ra. win-win, de tenyleg.

AnnGel 2022.04.12. 19:47:52

@thinkEdem: nyilván ebben benne van a saját nyomorom is, hogy azt gondolom, hogy a gyerek teher, és ezért teher a nagyszülőnek is, és nehezen hiszem el, hogy nem így vagy (főleg, hogy a saját szüleimen tényleg látom, hogy 3 nap a max). A másik meg az, hogy fiam 2 nap után elkezdi kérdezgetni a nagyszüleit, hogy mikor megyünk érte, ami így eléggé bebasz :(
süti beállítások módosítása