Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.05.11. 10:02 AnnGel

Megint rácsúsztam a materiális javakra, vettem fonalat ehhez a táskához, mert nekem kell ez a táska, én ezt meg akarom csinálni azonnal, hát nem csodálatos?

Meg vettünk smoothie készítőt, mert bár volt egy régi turmixgépünk, elég gyenge volt, és már keményebb, darabosabb dolgokat egyáltalán nem vitt el. Na de most ez az új, ez csodálatos, eddig nem volt olyan, amit ne turmixolt volna le azonnal, répa, mirelit gyümölcsök, ilyesmi. Azóta minden nap gyártok valami italt magunknak, van a klasszikus vonal, ami a banán + valami mirelit gyümölcs + tejtermék (én pl rengeteg túrót teszek bele, hogy laktató legyen), meg aztán az alma + répa + zöldek vonal, káposzta pl szerintem alig érződik, és a spenótnak is inkább csak a színe erős. Ja, és most, hogy van cserepes bazsalikomom meg mentám, azóta az is kerül bele, és hát a banán-eper-menta nagyon üt, de ma reggel pl banán+meggy+bazsalikom volt, szóval a friss fűszerek csodálatosak, az a lényeg.

Gyerekek visszamentek oviba és bölcsibe, a kicsi persze zokog minden reggel, mintha most lenne a beszoktatása, szegény, úgy sajnálom, nem voltam erre felkészülve, hogy ennyire kijön a rutinból. És persze leginkább azon sír, hogy a nővérével együtt akar lenni, és ő is menjen bölcsibe vele. Hjaj.

A felsőszomszéd belekezdett egy átfogó lakásfelújításba, úgyhogy a fejem mellett fúrják a falat. A laptoppal persze ülhetnék, ahova akarok, akár ki a kertbe, vagy akár csak a konyhába, de kell egy plusz monitor a munkámhoz, szóval nem tudom. Irodába is bemehetnék, mert nyitva van, de férjem lassan egy hete fájlalja a torkát, és bármi is ez, én is elkaptam, és tegnap elkezdtem köhögni. 3 hete kaptam az oltásomat, egy héttel utána elmentem PCR-ra, mert furán éreztem magam, és paráztam, hogy oltás közben elkaptam (egy órát dekkoltam a heim pálban 100 másik emberrel), de az negatív lett. Azóta nem voltam zárt helyen senkivel, szóval fogalmam sincsen, mit kaphattam el, de hát csak nem covid, fuh, de utálom, hogy állandóan ezen kell parázom, valahányszor megfájdul a fejem.

Szóval nem megyek be az irodába.

Amúgy az időjárás is egy igazi troll, nem tudok barátaimmal találkozni már hete óta, mert végre összehozunk egy időpontot, hogy na, szabadtéren megiszunk valamit, akkor aznapra tuti elsőfokú riasztás lesz érvényben, és óriási szél meg lehűlés jön. Most is három napig szép volt az idő, ma fel is megy 29 fokra (minek????), hogy utána két hétig essen és 21 legyen. Hát oké. Soha nem fogok most már senkivel sem találkozni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr5016528928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása