Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2017.11.13. 20:40 AnnGel

Egyéb hírek

Az utóbbi hetekben rettenetesen fáradt voltam, rendszeresen aludtam munka után, de még bölcsi előtt (4 órás munkaidő és homeoffice ftw), amitől persze nem frissülök fel, csak még jobban agyoncsapódom, de elvileg ennek most már talán vége, mert átléptem a második trimeszterbe, amikor is energetizált kismama leszek, és végre el is mondhatom embereknek, hogy csináltunk egy Picinny v02-t (vagy férjem szemszögéből v03-at).

Amúgy baromi sokan tudtak már róla, ez az egyik legnehezebb időszak ezzel a rettenetes fáradtsággal, és utálom titkolni, hogy szarul vagyok. Szóval táncon azzal kezdtem, hogy elmondtam, mert minek hazudozzak hetekig arról, hogy jaj rosszul aludtam, a másik meg az, hogy már most akkora vagyok, mint az elsővel 5 hónapos terhesen, nagyon egyértelmű a helyzet testhezálló cuccban és cicanadrágban.

Szóval ez van most. Ma volt ultrahang, iszik a magzatvízből, csuklik, már ennyi mindent tud, mert egy zseni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6813263947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása