Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.03.19. 23:09 AnnGel

Közérzetileg

Pár napja vettem észre, hogy most már tényleg légszomjam van, amikor lehajolok, ülök, vagy többet eszem. Időnként fájdogál a derekam, és egy egyórás bevásárlás után a lábam is. És három hét múlva még fellépek, jesszus. Nagyon örülök neki, hogy ragaszkodtam két havi szünethez, még tényleg egy csomó mindent akarok intézni, te jó ég, semmi sincsen még készen, meg azt sem tudom, mit kell csinálni egy gyerekkel. Még azt gondoltam, hogy pár hétig simán aktív leszek, de már most időnként úgy érzem magam, mint egy partra vetett bálnácska.

Ezen kívül kicsit megfáztam és a torkom sem teljesen jó. Némileg várható volt, mert az irodában is sokan voltak betegek, meg a férjem is döglődött a múlt héten. Na de ezzel a lendülettel pedig találtam egy piaci rést: nincsenek olyan cukormentes torokcukorkák és köptetők, amiket ajánlanának terhesség idején is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr168505768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása