Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2014.01.07. 10:31 AnnGel

A kiszámíthatatlanság folytatódik

Ha az évem olyan lesz, mint az első hetem, akkor tele lesz váratlan programokkal, meglepő fordulatokkal, és háromszor fogunk elindulni moziba, mire megnézünk egy filmet. Ez nem jelenti azt, hogy ne lenne jó, csak kicsit megbonyolítja az életet.

Kezdődött ugye azzal, hogy január 1-re már minden jegy elkelt, aztán azzal, hogy a csütörtöki korcsolyát lemondták, és helyette fallabdázni voltunk. Pénteken napközben valamilyen indíttatásból ránéztem a jógastúdió honlapjára, amiről kiderült, hogy 2014-ben már nem fogadják el a sportkártyámat (kurvaélet), ezért helyette gyorsan elmentem valahova máshova jógázni. Szombaton reggel elmentem táncpróbára, amire nem vittem el a botomat (szerencsére volt egy plusz bot a stúdióban), szombat este újra elindultunk moziba, erre bombariadó volt a MOMban (komolyan már), de így legalább helyette wii-zhettünk éjfélig.

A hétfői nappal talán megtört a káosz-átok, mert végre eljutottunk a Wall Street farkasára a MOMba, volt jegyünk, nem volt bombariadó, és nagyon nagyon tetszett, csak ne lennék most ennyire álmos cserébe.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr845742776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása