Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.04.04. 23:28 AnnGel

Itt a vég

Címkék: vasarlas melo csalad

*** Női sarok, vigyázat! ***

Ma délelőtt önként mentem Anyummal cipőt és ruhát vásárolni. Legtöbbször elmondhatatlanul utálok "shoppingolni", csak jött a jó idő. Mit jött, rohant. Ekkor általában bakancsot szoktam hordani, igenám, csak bakancsban kissé kellemetlen vezetni. Mivel nem érzem a gázpedált. Sem.

Így uccu be a városba, feltúrtunk néhány boltot, eredménye: két zárt-de-azért-könnyű-és-tavaszas-cipő (egyik piros, te jó ég), meg blúzok, olyan színekben, amiket 15 éves koromban hordtam utoljára. A család pezsgőt bontott, és örömtáncot járt: vége a fekete korszakomnak.

Najó, a blúzokra van mentségem: jövő héten BME állásbörze, reményeim szerint pár héten belül állásinterjúra megyek, aztán munkát kapok (bili a kézben), én meg rájöttem, hogy nincsen semmi nyári nem-túl-puccos-de-azért-elegáns cuccom, csak mély dekoltázsú felsőim, amikben bár a melleim nagyok, azt most inkább mégsem, mert nem szopós titkárnőnek szeretnék menni, hanem. Nekem jól álló inget persze művészet találni, nem az én alkatomra, hanem lapos csirkékre varrják ezeket a cuccokat, így egyszer csak fél kettő lett, Öcsém meg valami sarokban feküdt haldokolva: Ezt tényleg szeretitek csinálni, vagy ti is utáljátok, mint én?

*** Női sarok vége ***

Aztán átjöttem Bátyámék, megszülinapoltuk mindkét unokaöcsémet, a kis szaros már tökegyedül járkál, és kifejlődött az éntudata.

Én: - Az mit jelent?
Bátyám: - Hogy rájött, hogy ő maga nem csak egy tárgy, és játszik azzal, amit eléje raksz,, meg teszi azt, amit te akarsz, hanem van saját akarata.
Én: - Tehát?
Bátyám: - Időnként ordítva földhöz vágja magát.

Az éntudat bemutatásra is került rövid időn belül, azt hiszem, eddig szerettem a gyereket. Na de kussolt, mikor megmutattuk neki, hogy kapott homokozót a kertbe, tisztított, átmosott kvarchomokkal, amiből mindent lehet csinálni, csak várat meg "pogácsát" nem (nem áll össze, szétesik). De legalább a környék összes macskája ide fog járni szarni. Bele. Legalább erős lesz az immunrendszere.

Este meg önéletrajzot gyártottam, megnéztem, hogy az állásbörzén melyik cégek érdekelnek, kikhez fogok odamenni további infókért, meg ilyenek. Van pár szimpatikus, csak hát a franc tudja, mit is csinálnék szívesen. Arra már rájöttem, hogy értékesítőnek szar lennék, képtelen lennék tukmálni bármit is bárkire.

Közben próbálok rájönni, mikor fogom évvégig leadandó beadandóimat megcsinálni, jelenlegi életvitelem mellett sehogy sem. Hm. Most is erőteljesen mással kellene foglalkoznom, mint blogírással, de még nem ért el a "bakkermegintcsúszásbanvagyok" pánik.

De jó hír, hogy a sör egészséges, pl tele van vitaminokkal, és egy doboz az kb egyenlő egy szendviccsel (forrás). Öröm.

Jó hír még, hogy eszembe jutott statisztikákat nézni. Google analytics-et használtam eddig, de minden bizonnyal szarul telepítettem a követőkódot, kezdett gyanús lenni a keresőszavak hiánya, bár a napi 20-30 látogatót reálisnak is találtam. Nade nemrég megnéztem a freeblogét, és:

Plusz még innen tudtam meg, hogy kilinkeltek még páran (olyanok, akiket nem ismerek személyesen, hű). Háttö... khm... világbéke. Köszönöm, na. :meghatódik:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr815159833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása