Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.01.02. 14:50 AnnGel

Tapolca ha elragad, nem enged többé

Címkék: droidok

Avagy fakk Volán. Oda- és visszajutás több felvonásban
magyar tragikomikus színjáték

31-én megbeszéltük Tadamékkal, hogy menjünk a 11.45-össel Tapolcára (mivel a szilveszteri buláj ott esedékes), mert az nem Pestről jön, így nem lesz tömve. Azám, de a pályaudvaron kiderült, hogy szabadnap van (előtte kiírták, hogy munkanap szerint fognak közlekedni...), az nem jár, de van 12.05-kor is, jó lesz az. Mondanom sem kell, hogy heringstyle-ban nyomtuk, mert az bizony a fővárosból indult, és eleve megtellve érkezett ide. Óje.

Aztán buláj lement, póker, filmek, forraltbor, elsején meg még maradtam délutánig, mert Nialant vártuk, aki jött, s jó volt.

Ezután jött a balfaszkodás része, mert elsején lekéstem visszafele a 19.13-asat, de tudtam, hogy vasárnaponként még szokott jönni 19.50-kor is, elsején pedig ugye munkaszünet van, szóval tuti jön (az én fejemben: munkaszüneti napi menetrend = vasárnapi menetrend). Nem jött. Tudniillik az nem munkaszüneti napokon jár, hanem az első iskolai napot megelőző blaaaaablaaaa, és az nem ugyanaz... Semmi gond, Garou tökre rendes módon nem rakott ki a küszöbre, aludhattam nála.

Még tanakodtunk, hogy 7.45-össel, vagy 8.25-össel menjek-e, de áááá, ráérek, ez utóbbi jó lesz. 7 után kelés, csipázás, időben elindulás, buszmegállóban fázódás, busz nem jön. Mert hogy a mai nap egy olyan péntek, amit majd egyszer ledolgozunk, tehát ma szombat van. Nem nagy gond, mert a szombati menetrend szerint fél 10-kor is van busz, az csak egy óra, nem gáz. Csakhogy! Nem szabadnapi, hanem munkaszüneti nap van kérem szépen, igaz, hogy szombaton dolgozzuk le a mát, de drága Volánéknál négynapos ünnep van, végig vasárnapi (pontosabban munkaszüneti) menetrenddel (eddig sikerült követni?). Ami azt jelenti, hogy 11.05-ig dekkolhattam még egy kávéházban, mire elindulhattam haza. Az utat keresztező, forgalmat akadályozó fák és ágak már csak hab volt a tortán.

Tanulság: legközelebb figyejjé' jobban oda 'azzeg! *pofon*

És most leülök tanulni, 5-én vizsga, én meg a 18. oldalon tartok a 60 oldalas jegyzetben.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr46853151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Goroh 2009.01.03. 09:05:12

Tanulság: használd a netes menetrendet, és mindig adott napra keress!
Aztán persze ne higgy annak se, és utazz olyannal, ami minden nap megy :)
süti beállítások módosítása