Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.11.29. 00:04 AnnGel

Egy nem túl polkorrekt poszt

Címkék: velemeny

Nem szoktam ilyesmiről írni, de a véleményem megvan. Most jól felkúrtam az agyamat, szóval vigyázat, fújderasszista fröcsögés következik.

Miért van az, ha megdöglik pár rektes cigány, akkor úúúúristen, 50 fős nyomozói csoportot állítanak fel, és rasszizmust kiáltanak?

Ugyanakkor miért kussol arról a média, hogy egy 14 éves lányt elkaptak, megerőszakoltak és megöltek ezek az undorító férgek?

És ez kinek az érdeke?

Ezek kibaszott állatok, kiírtandó véglények. Az összes cigányputrit fel kéne gyújtani a gecibe, amelyik meg kimenekül, mind lelőni.
És mit látok a metróállomáson? Óriásplakátokat, amik arról szólnak, hogy romákat rendőrnek. Nem azért nem lettek eddig rendőrök, mert cigányok, hanem azért, mert kell hozzá érettségi, bzmg.

Egy normális világban azt, aki folyamatosan megszegi a szabályokat, a társadalom kitaszítja. Most támogatják őket. Mindenki, akinek van szeme, látja milyenek, látja hogyan viselkednek. Hova vezet ez az egész? Mi lesz így velünk? Meddig tűrjük még, hogy folyamatosan a képenkbe tolják a jajjszegényrettegő cigánycsaládról a híradásokat?

Miért nem véd a saját országunk minket?

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr66792655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Playcsi 2008.11.29. 02:52:56

hááát ez nagyon rasszistára sikeredett...
nem a cigányokat kell utálni és üldözni, csak a "kultúrájukat"... és ha magyarországon akarnak élni, a lelkük rajta, csak tartsák be a magyar törvényeket... különben tényleg le kell lőni őket a gecibe pont úgy, mintha fehérek lennének és nem tartanák be.... épp ezért nem kell külön bíróság meg külön törvény meg külön ítélet más nemzetiségekkkel szemben, mert mind ugyanitt élünk Magyarországon, és ugyanaz a törvény, ugynanaz a jog , és ugyanaz az elbírálás illetne mindenkit.... akinek nem tetszik az menjen "haza"....

AnnGel 2008.11.29. 10:19:49

Természetesen én sem faji alapon értettem a dolgot. Cigány az, aki cigányul él és viselkedik, vannak rendes romák is, mint ahogy cigányul viselkedő fehérek is.

Nem értem, miért támogatunk egy olyan kultúrát, ahol az a szokás, hogy számolatlanul szarják világra a gyerekeket, nem dolgoznak, és ahol tudják, bántják azokat, akiktől a kenyeret kapják.

AnnGel 2008.11.29. 10:21:26

Természetesen én sem faji alapon értettem a dolgot. Cigány az, aki cigányul él és viselkedik, vannak rendes romák is, mint ahogy cigányul viselkedő fehérek is.

Nem értem, miért támogatunk egy olyan kultúrát, ahol az a szokás, hogy számolatlanul szarják világra a gyerekeket, nem dolgoznak, és ahol folyamatosan bántják azokat, akiktől a kenyeret kapják.

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.11.29. 11:48:57

Ejnye-ejnye, ahelyett hogy dedikációra vadásztál volna a Trombitásban, itt verbális vérengzést követtél el!

AnnGel 2008.11.29. 12:57:39

Lerobbantam, lemondtam minden találkozómat, gyógyultam helyette :(

adeptus · http://voxadepti.sfblogs.net 2008.11.29. 16:09:37

Remélem, sikerrel járt a gyógyulási projekt, amennyiben még nem, további jobbulást!!
süti beállítások módosítása