Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2008.10.14. 09:39 AnnGel

Ökörségek

Címkék: zene link hehe

Itt hozta ki nekem a renceeer, hogy ilyen vagyok. Számomra furcsa részek pirossal kiemelve, a dőlt betű a saját megjegyzésem.

Szun

A szelíd, a kitartó

Kulcsszava: Behatolás 
(ehhez nem tudok mit fűzni... sírok...)
Jele: Szél
Eleme: Fa
Polaritása: yang
Égtáj: Délkelet
Száma: 4
Évszak: Tavasz utolsó napjai
(van még olyan?)
Színei: zöld: víz, fű, moha
Ékkő: smaragd, krizopráz
Alak: kecses, keskeny
(hol is?)
Illat: kámfor, üröm
Szimbolikus állat: Kakas (kitartás)
(gyerekkoromban Nagyi szomszédjában mindig féltem a kakastól, mert megtámadott. aztán elvertük barátnőmmel egy seprűvel. ez most csak úgy eszembe jutott.)

Teljesség, józan ész (mi?), önerő, áthatóság. Nem vitatkozik (LOL), de fondorlatos módon keresztülviszi az akaratát. Mindenkihez megtalálja az utat, jól alkalmazkodik (tuti jó adatokat adtam meg??), olyannyira, hogy kaméleonként tud eltűnni (igen, rendszerint pont ebből a célból öltözködök úgy ahogy... bah...). Észérvekkel lehet rá hatni. Gyorsan átlát az embereken (ezért basznak át rendszeresen, értem).

Karakterszám: 8

Halk (??), csendes (???), magába forduló. Sok a művész ebben a karakterben (napersze, művész csak akkor van bennem, amikor.. amikor... na, ezt mégsem írom le). Szereti a szabadságot, a kötetlenséget. Mohó, gyakran fanatikus. Korán érik, az önfegyelem gyenge pontja. Létszükséglete a saját élettér.

Energetikai szám: 1

Pozitív oldala: Érzelemgazdag, szenvedélyes, kedves és kellemes (ez a kettő főleg, kérdezzétek csak szaktársaimat), eleven és élnék, duzzad az erőtől, folyton pezseg és buzog.

Negatív oldala: Félénk (he?), óvatos (főleg), elővigyázatos (naná), bizonytalankodás, tépelődés jellemzi.

Összegzés: 4.8.1

E számkombináció félénk, visszahúzódó természettel áldhatja meg (már fájok a nevetéstől), mások szemében elővigyázatosnak és határozatlannak tűnhet (ééééén?). Hajlamos a késlekedésre. De ugyanakkor igen életvidám, barátságos és könnyed. Közeli ismerősei időnként szótlannak ismerik (!!!!!! ez asszem nókomment), ilyenkor egy csendes zugra van szüksége, ahol feltöltődhet. Vállalt munkájában nem tűr ellentmondást, már a csökönyösség és a megszállottság határát súrolja. Mindezek mellett bizalommal van mások iránt, magabiztos és következetes természetű, józan ésszel van megáldva.

***********

Hirtelen ötlettől vezérelve vettem magamnak körömlakkot, lemosót, reszelőt, hogy én akkor most leápolom a körmeimet, és csiniiii leszek. Legtöbb lány már 14 évesen ezért nyúzza az anyukáját, de ezek szerint én későn érő típus vagyok. Kb egy órányi pingálás és küzdés után kész a mű, webkamera bekapcs, kezek büszke mutogatása.

Garou üzenete:
micsinyátá?

AnnGel üzenete:
francia manikűr

Garou üzenete:
pfff
még jó hogy nem járunk

 

És most már tuti, hogy hülye és szenilis vagyok. Az első két Slipknot albumot hallgatom (nosztalgia, újra 15 éves vagyok, höhö), és van egy olyan szám (Purity), amire egyáltalán nem emlékszem, pedig nagyon jó. És még csak nem is rémlik... pedig eredetiben van meg a CD, szóval tuti nem valami hiányos albumot szedtem le és ezért, vagy ilyesmi... ki érti ezt?

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr100710660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerlin 2008.10.15. 12:11:57

LOL! Az enyém is eléggé bizarr lett! Kiadta, hogy félénk vagyok... Jajj, most mi lesz, hogy ezt leírtam?

Goroh 2008.10.15. 12:58:40

"Az örömteli, a derűs" Asszem eddig félreismertem magam.
"Színei: fehér, arany, aranysárga" :végignéz magán: :megy új ruhákat venni:
"Alak: hosszú, keskeny, vonalszerű" Mint a trollok általában, igen.
"Ösztönösen elbűvölő" A kedvencem...

AnnGel 2008.10.15. 16:06:00

Ösztönösen elbűvölő, jajjjjj :D

Vonalszerű, hmm... azt nem írták, milyen vastag az a vonal :P
süti beállítások módosítása