Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2015.12.31. 16:52 AnnGel

2015

Januárban voltunk Dublinban, utána sokat táncoltam,karikáztam, márciusban nálunk jártak Vidék, áprilisban leginkább az egyik nagy fellépésünkre készültem, májusban felfedeztük a játszóház projektet és a szerdánkénti gólyázást, júniusban meleg volt és esküvőszervezés, júliusban tánctábor (és továbbra is meleg), augusztusban Ozora aztán esküvő (és továbbra is forróság), azután meg nászút, az egy sűrű hónap volt. Szeptemberben is még nászutaztunk, aztán Vidék is összeházasodtak, én meg abbahagytam a karikát, mert helyette inkább elkezdtem növeszteni egy pici gyereket. Ennek ellenére októberben még lenyomtam a szokásos őszi nagy fellépést, majd pihentem néhány hétig, ja nem, mert elmentünk Párizsba. Novemberben szülinapom örömére Noszvajon libanapoztunk, december meg hát ugye most van, voltam céges karácsonyi partin, majd családi karácsonyon, két előszilveszteren, mindezt alkohol nélkül, ami mérsékelten szórakoztató, viszont egyre nagyobb hassal, ami eddig nagyon jópofa.

Az utolsó napot meg másnaposan töltöm éppen, nem értem, mi van (mert inni nem ittam ugyebár), későn feküdtem, de későn is keltem, azóta nem ébredtem fel, olvasok, a gyerek itt pörög, hogy mikor megyünk már szilveszterezni, én meg legszívesebben aludnék.

Tervek 2016-ra: téli időszakban elmenni valami síelős helyre, ahol a férjem síel én meg olvasok, aztán március közepén abbahagyni a munkát, berendezni a gyerekszobát, szereltetni be légkondit, áprilisban fellépés (igen, tudom, wtf), majd kiélvezni az utolsó nyugis heteket, májusban szülni egy jót (princípium!), aztán onnantól nem tudom, gondolom káosz meg kialvatlanság. Alig várom.

Ja és olvastam is: 

2015.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr808216826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása