Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2009.12.01. 08:55 AnnGel

Mindig csak a rosszra koncentrálok, legyek néha pozitív is

Szeretem ezt a lakást, ezt a kis félszobát, ahol három éve lakom, szeretem, hogy zsúfolt, hogy sosem férek el, de mindig rendet próbálok rakni, hátha. Szeretek este kinézni az ablakán, szeretem az esti fényeket, naplementéket, hóeséseket, ködöt fényképezni bentről. Szeretem, mikor rossz az idő, mert hátat fordíthatok neki, és bevackolhatom magam a gép elé.

Szeretem, mikor haladok, mikor a főnököm odaírja az összekínszenvedett szövegeim mellé, hogy "ez igen!", és szeretem, hogy látom a rettegett szakdolgozatom végét. Szeretem, mikor a sok tennivalóm helyett mégis inkább punnyadok, zombikat ölök növényekkel (igen, még mindig), sorozatot nézek, korán elalszom, de éjjel még felébredek arra, hogy kikapcsoljam a gépem. Szeretem, hogy élénk vörös a hajam, még akkor is, ha összefogja az ágyneműm.

Szeretem, mikor Anyu azt mondja, hogy olvasta, szeretnék új szemüveget, és megkérdezi, mikor menjünk optikushoz. Szeretem, mikor véletlenül 32 centis pizzát hoznak ki a 22 centis áráért. Szeretek a törzshelyünkön ülni, szeretek a barátaimmal lenni, borzasztó könyvekből felolvasni, beszélgetni, vagy csak megváltani a világot.

Szeretem, hogy sok mindent csinálok, hogy mindig mászkálunk, és társaságba megyünk, mert sosem unom magam. És szeretek reggel felkelni, kucorodni, kávét inni, szidni magam, amiért megint késve indulok el munkába.

És úgy is biztosan kifelejtettem valamit.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr865160068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása