Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2022.04.29. 13:20 AnnGel

Azóta egy kicsit jobb, vannak napok, amikor sokkal jobb, de aztán hamar elmúlik.

Meggyógyultam, voltunk Veszprémben húsvétolni, utána elutaztunk, három napot voltunk a Várgesztesi Villaparkban, ahol szinte senki nem volt rajtunk kívül húsvét utáni holtszezonban, és a gyerekek imádták a játszóházat és a benti fürdőt. Látom már a fényt az alagút végén, talán lassan pihentető lesz egy ilyen nyaralás a gyerekekkel, mert a játszóházban már jól elvannak huzamosabb ideig, addig mi pingpongoztunk, vagy olvastunk.

Aztán meggyógyultak a nagyszülők is, és Várgesztes után náluk voltak a gyerekek két napot, és én elmentem egy táskavarró workshopra, utána meg Daniel Slossra, úgyhogy igencsak sűrűre sikerült a hétvége, de varrtam táskát! Sőt, azóta még egyet itthon, de most szerintem pihentetem egy időre, mert kétszer is fenn voltam éjfélig miatta, és teljesen hazavágott.

A héten kezdte a fiam az új óvodáját, ahol remélhetőleg majd jobban érzi magát, de persze ez azt jelentette, hogy még nem aludt ott, és érte kellett mennem ebéd után, de aztán itthon sem volt mindig hajlandó lefeküdni, közben nekem meg munkanap, hjaj. Gondolom ezek után még az is lesz, hogy megbetegszik, mert új környezet, új bacilusok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr8317819741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása