Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.06.28. 11:50 AnnGel

A legmelegebb napon azért csak megtartottuk a táncot, kicsit meghaltam, de hősök vagyunk. Pénteken meg céges vacsi egy árnyék nélküli tetőteraszon, ahol nem nyitották ki az ernyőket, mert fújt a szél, kétféle kaját lehetett csak rendelni, mert nem tudom, miért, de aztán szerencsére beborult egy kicsit, és nem akartunk elevenen elégni. És a  múlt héten kétszer is voltam irodában!

Szombaton kerti gyerekzsúrra voltunk hivatalosak, volt légvár meg egy csomó rágcsa, aggódtam kicsit, hogy a gyerekeim vajon összehánynak-e bármit, de nem. És tök jó volt, mert a buli 6-ig tartott, mi meg két házzal lakunk csak arrébb, így hazahoztam a gyerekeket aludni, majd visszavittem őket utána még ugrálni kicsit. Vasárnap meg csak a kertben hesszeltünk, beüzemeltünk egy olyan locsolót, ami ida-oda mozogva locsolja a gyepet (az a legyezőszerű cucc, nem tudom, mi a neve), a gyerekek meg akörül rohangáltak, átugráltak rajta, mi meg élveztük az árnyékot. Kicsit olyan volt, mintha nyaralnánk, igazából ilyen helyekre jártunk el pár éve, hogy legyen egy ház meg kert, és most ilyen helyen lakunk, tényleg csodálatos. Aztán közös barátnős ebéd, délután meg további vizezés a kertben a gyerekekkel, egészen chill volt, azt is megkockáztatom, hogy tudtam pihenni.

Fiam közben átállt a dinnye diétára, dinnyét eszik minden étkezés mellé vagy helyett, szombat reggel is bejelentette, hogy akkor ő most veszi a szandálját, és elmegyünk a zöldségeshez MOST. Lányom meg mézes/lekváros kenyéren él, hát nem tudom, egyik sem tűnik kiegyensúlyozott diétának, de hát oké.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2816606858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása