Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2020.05.13. 10:31 AnnGel

Tudom, hogy járványügyi megfontolásból nem a legokosabb döntés, de mivel mi is eléggé bezárkóztunk, meg anyósomék is, ezért megkockáztatjuk, hogy náluk tölt néhány napot a nagylány meg a férjem. Annyira izgatott volt, hogy végre mehet a Mamiékhoz, hogy éjjel fél 12-kor még nem aludt, és ilyen sem volt még, de magam mellé vettem, és együtt aludtunk. Ez egyszerre awww, de közben meg hulla is vagyok, mert csattogtatja a fogát éjjel, meg keresztbe fekszik az ágyon.

Szóval most szűk 3 napig csak egy gyerekem van, anyám foglalkozik a kisfiúval napközben, én dolgozom, aztán délután átveszem. Azt hiszem, mindenkinek jól fog esni ez a pár nap, férjem is talán többet tud pihenni, anyám is, én is. Amúgy a gyerekekre olyan szempontból egy szavam sem lehet, hogy ne hagynának dolgozni, mert tökre megszokták, időnként bejönnek, kimennek, de nem nyomkodják a gépem, nem nyúznak, hogy menjek ki. Tegnap délben lányom beült az ölembe, hogy én meséljek neki lefekvés előtti mesét, mondtam, h ezt a meetinget még megvárjuk (kamera ki volt kapcsolva), türelmesen megvárta, majd mikor elköszöntem, ő is belekiabálta, hogy bye!!!

Munkafronton amúgy nagyon elégedett vagyok, tényleg rugalmas, nem stresszes, most elkezdett beindulni egy projekt, ami érdekes, egy csomót tanulok. Mindenki tök támogató meg segítőkész, szóval meg lehet mondani a projekten, hogy ehhez meg ehhez nem értek, és akkor írtak nekem a fejlesztők összefoglalót meg útmutatót, hogy hogyan csináljam.

Jaj, de kellemes így egy gyerekkel. Fél 11, és még nem hallottam sírást és visítást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr215688080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása