Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2013.10.01. 11:30 AnnGel

Továbbra is fel vagyok dobva, mert gyönyörű a fal, nagyon ügyesek vagyunk elképesztő.

CAM00026.jpg

Két falfestés között fellépésem is volt, és nagyon büszke vagyok magamra, ahogy laza eleganciával rúgom arrébb a rólam leesett leesett dolgokat (ahelyett, hogy lefagytam volna, hogy LEESETT VALAMI, RÁLÉPTEM, MOST MI LESZ).

IMG_5886.JPG

Ma kivételesen semmi programom nincsen munka után, így gyorsan be is terveztem magamnak egy csomó dolgot (főzés, muffin sütés, skype, koreografálás, ruhadíszítés, téli cuccaim előbányászása, nyári cuccaim elpakolása) ami baromira nem fog beleférni, mert azért ennyire nem hosszú egy délután.

A Game of Thrones-t még mindig nem mertem megnézni, mert félek, hogy beszippant és nem tudok mozdulni a gép elől, amíg végére nem értem az egésznek. De legalább a Dextert elkezdtem, igyekeztem eddig nem belefutni semmilyen spoilerbe, de már most tudom, hogy szenvedni fogok, mikor vége lesz, mert minden évad után szenvedek, hajaj. A Doctor Sleep-pel meg nem haladok, mert nincsen időm olvasni és sorozatot nézni egyszerre, így választanom kell, nehéz az élet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr695544751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása