Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2010.07.04. 17:16 AnnGel

Az univerzum meghallgatott és ezért nem lehetek elégszer hálás

Elkezdtem visszafele pörgetni a blogomat, mivel szeretnék írni az utóbbi egy évben olvasott könyvekről illetve megnézett filmekről. Bár ezekről nem volt mindig külön poszt, egy mondatban mindig megemlítettem őket, még milyen jó, hogy blogot írok, el is felejtkeztem arról, hogy milyen sok filmet láttam.

Aztán belefutottam novemberi posztomba a kívánságlistába, ahol összegyűjtöttem, mikre is vágyom igazán, és basszus. A vágyott e-book readert tavasszal szereztem meg, a szemüveget még megkaptam karácsonyra (vannak előnyei, hogy Anyu olvassa a blogomat), a szakdolgozat is régen készen van, és ami a legfontosabb: azóta új munkám van, amire túlzás lenne mondani, hogy ez volt minden vágyam, de normális emberekkel, normális környezetben és legfőképpen normális munkaidővel jár. És olvasok és nyelvet tanulok és Rózra írok és táncolok.

Soha de soha nem fogok többet panaszkodni, annyi mindent kaptam. És ígérem univerzum, megbecsülöm.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr455160145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása