Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2016.12.22. 09:32 AnnGel

Karácsony előtti punnyadás

Igen, előtti, itthon ülök, azon gondolkodom, mit kezdjek magammal, közben mindenhonnan az ömlik, hogy stressz van, de ne stresszelj. Persze nekem könnyű, nem járok dolgozni, nagy főzést sem kell csapni, az ajándékozást meg nem vittem túlzásba, szóval csak kívülről figyelem az őrületet.

Még a hónap elején legyártottunk kb 5 liter tojáslikőrt, azóta is a hűtőben pihen üvegekbe töltve, ezt szoktuk barátoknak és családnak adni. Férjem ajándéka két hete megvan, tegnap csomagoltam. A közelben felfedeztem egy tengeri herkentyűs boltot, vettem halat (mirelit), tegnap vettem sütőtököt a szentestei ebédhez, az is eláll. Idén úgy döntöttük, műfenyőnk lesz, megrendeltük, férjem holnap hozza haza, és elvileg díszünk is van elég (bár minden évben ezt hisszük). Sütit nem sütök, mert a következő napokban úgyis mérgezésünk lesz.

Tegnap sem volt egy nagy pörgés, legalább reggel elmentünk tornára, de utána a kislány úgy döntött, hogy inkább aludna, és többet aludt, mint amennyit ébren volt. Megnéztem 5 részt az unREALből, meghorgoltam egy fél pár kesztyűt (beindult a biznisz), főznöm nem kellett, mert kedden annyit csináltam, hogy még ma is azt eszem. Ma úgy volt, hogy anyósomék benéznek, de aztán mégsem, boltba sem kell mennem, kaja is van itthon, gyerek már megint alszik.

Karácsony and chill.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2212066999

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása