Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.02.09. 11:54 AnnGel

Jó rég nem írtam, mert mindig úgy tűnik, hogy nem történik semmi, közben persze meg azrét történik egy kis ez az.

Eléggé kiégtem járványügyileg, szóval találkoztam néhány barátnőmmel, és zárt helyen beszélgettünk, micsoda őrület. Volt szabadtéri kórustalálkozó is a Gellért hegyen, aztán egy másik hétvégén elmentünk Veszprémbe, ahol természetesen esett az eső és köd volt egész hétvégén. De legalább alszunk reggelente.

Aztán pont elhatároztam, hogy hetente legalább egyszer be fogok járni az irodába, nem csak a társaság miatt, hanem mert ha már ott vagyok, akkor el tudok dolgokat intézni, könyvtár (nyitottak átvevőpontokat, nagyon boldog vagyok!!), fonalbolt, vagy bármi, ami kellhet a corvin plázából, vagy csak venni egy hummuszt 500 forintos házhozszállítási díj nélkül, meg ilyenek.

Ennek örömére természetesen koronavírusos lett az egyik óvónéni, úgyhogy lányommal itthon karanténkodunk a héten, mert szoros kontakt.

Na de majd jövő héttől!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr616421114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása