Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2021.01.29. 16:07 AnnGel

Throwback Andalúzia

2020. január 29:

Most két napig (kedd, szerda) csak Nerjaban voltunk, délelőtt játszótér, délután tengerpart. Szenvedek, semmi kedvem hazamenni, a héten igazán jó idő lett, nem volt eddig ilyen meleg, a hét végére 19 fokot mondanak, pólóban hintáztatjuk a gyerekeket.

Rohadtul tartottam ettől az úttól, hiszen sosem voltunk hetekig így együtt, csak mi, két gyerekkel folyamatosan. És persze szokták egymást ölni, de egy csomószor nem, és fárasztó is velük, de ezt is meg lehetett szokni. Ettől függetlenül nagyon hiányzik az, hogy este elmenjünk kettesben vacsorázni, vágyakozva néztem ma délután is a sok éttermet.

Utolsó napokat töltjük itt, süt a nap, churrost eszünk este a kedvenc helyünkön. Maradnék még.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr2316402924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása