Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.09.25. 20:42 AnnGel

Szokásos havi összefoglaló - július, augusztus, szeptember

Amikor éppen nem gyűlölöm az életet, akkor továbbra is írom a cukiságokat.

Nagylány:

  • mivel rendszeresen játsza, hogy "olvas", ezért egyik nap mondtam neki, hogy olvasson valamit, mire hatalmas, csodálkozó szemekkel rám nézett, és felvilágosított, hogy "gyerek vagyok, nem tudok minden elolvasni"
  • rendszeresen megjegyzi, milyen kupi van, majd sopánkodva rendet rak
  • mindig rákérdez cipőfelvételnél, hogy jól van-e a lábán a cipő, és mikor egyszer nem figyeltem oda, és utólag mondtam, hogy ez kacsaláb, akkor leszúrt, hogy "ezért kérdeztem..."
  • imád porszívózni, és egész hatékony benne, és leszúr, ha a szobáját takarítom ("ez az ÉN szobám, ÉN porszívózom!!")
  • miután megitta a reggeli tejet, kihozza a cumisüvegét a konyhába
  • élete első (nem szándékos) szóvicce: belenézett az üres cumisüvegbe, "nézd! ez egy TÁPCSŐ"
  • éjszakára még pelenkás, de reggel azonnal számonkéri, ha nem az az első dolgom, hogy levegyem róla

 

Kisfiú:

  • megtanult felmászni a székre, onnan meg az asztalra, úgyhogy mostantól elzárom a székeket, vagy nem tudom, mit csináljak, mert azonnal agyfaszt kapok
  • jiddisül beszél (legalábbis tökre úgy hangzik)
  • énekelget, meg felismerem gőgicsélésében a mondókák hangúlyozását
  • érti már, hogy kérem, köszönöm
  • érti, mi az, hogy tigriseset játszunk (ő morog, mi meg a testvérével összebújva félünk)
  • eszembe sem jutott eddig kérni, vagy erre tanítani, de valszeg ezt látja tőlünk: elpakol, könyveket a polcra, labdákat a zsákba, duplót a dobozába
  • állandóan mohát akar enni, pedig mostanában tényleg csak a kajákat eszi fel a földről (pl játszótéren a szétszórt pufi, jááj)
  • imádja a csöves kukoricát, a strandon képes volt vadidegen családokat betámadni érte

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3715171972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása