Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.06.19. 21:01 AnnGel

Furcsák a színek, lilásak, sárgásak, vihar jön, nem jön, fúj a szél. Most pár napig pont egész jó idő van, 30 fok alatt, pont kibírható az utcán, lányom nincsen széjjelesve, lehet menni fagyizni. Szeretem amúgy a nyarat, hogy sokáig világos van, hogy meleg van, mert így akár 6-kor is elindulhatunk még egyet fagyizni, és azzal is elmegy egy óra, sétálunk, leülünk, csendben eszünk, fiam a babakocsiban tölcsért rág, lányom ücsörög, senki nem gyilkol senkit. 7-re hazaérünk, és már csak gyors vacsora, mindenki mehet fürdeni, 8-ra ágyban. Csak közben rossz is, hogy erről szól a legtöbb nap, hogy hogyan éljük túl a délutánokat és az estéket.

Közben azon is tipródom, hogy valahogy át kéne alakítanom fiam alvását, hogy többet éjjel, kevesebbet nappal, vagy nem tudom, mit csináljak, hogy nagyjából egyszerre ébredjen a nagylánnyal, mert most van, hogy egy órával hamarabb felkel, mint ő, és ez nem jó, mert sokszor látom rajta, hogy fáradt. Néhány napig azt csináltam, hogy amint meghallottam reggel a fiam hangját, kihoztam a szobából, de ezt sem szeretem, mert amúgy tudom, hogy eljátszana még az ágyában, és nem akarom, hogy ezt a jó szokását elfelejtse. Na mindegy, szóval most az történik éppen, hogy a lányom megkapta az ágyunkat, mi meg a kanapén alszunk a nappaliban, hát fasza, ugye? Így viszont naponta egy órával tovább alszik a nagylány reggelente, fiam meg eldödörög negyet órát az ágyában ébredés utáb, és azért az elég szuper.

Ma délután írt a szitter, hogy nem érzi jól magát, és nem tud jönni ma este, és ez eddig nekem eszembe sem jutott, hogy basszus, ő is ember, és időnként beteg lehet. És az még oké, hogy ma csak egy edzésre nem tudtam ettől elmenni, de ha éppen színházjegyünk lett volna, akkor rohadt ideges lennék.

A Hamis emlékeket olvasom Blake Crouchtól, két napja vettem meg, már a kétharmadánál tartok, tényleg minden szabad percben azt olvasom (közben éhező, elhanyagolt gyerekeim nyígnak a háttérben). És most jött meg az értesítő, hogy átvehetem a The Nice and Accurate Good Omens TV Companion-t, mert megérdemlem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr814902672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2019.06.20. 18:13:20

Annyit emlegetted ezt a The Nice and Accurate Good Omens TV Companion-t (mert megérdemled...), hogy utánanéztem, miről is van szó.
Ez a Good Omens tényleg kifejezetten ígéretesnek tűnik, a trailer meg minden alapján.
Egyrészt egy kicsit The Good Place-szerűségnek tűnik (azt láttad?), másrészt Terry Pratchett, hamradrészt (és főleg!) David Tennent.

Csak akkor most még egy újabb szolgáltatóra elő kellene fizetnem, csupán egyetlen sorozat kedvéért...

AnnGel 2019.06.20. 20:11:31

Most nézem, hogy tényleg, az előző bejegyzésben is említettem már. Izgatott vagyok, na :D Meg nem szoktam visszaolvasni, mit írtam legutóbb.

Good Omenst nagyon szeretem, Neil Gaiman az egyik kedvenc íróm, Pratchettet is nagyon csípem, David Tennantba meg picit szerelmes vagyok, úgyhogy tényleg szuper kombináció.

Az Amazon Prime-ot asszem 2 hétig kipróbálhatod ingyen, annyi idő alatt le lehet darálni, vagy hát izé, megvehető a torrentboltban.
Viszont ha már Amazon Primera előfizetsz, akkor nézzed meg a Counterpartot is, az is szuper.

The Good Place-t láttam, nagy kedvencem. Nem tudom, hogy ahhoz hasonlít-e, a Good Omens inkább angol humorosabb, ha lehet ilyet mondani.
süti beállítások módosítása