Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.02.04. 22:36 AnnGel

32. és 8. hónap

Címkék: gyerek

A kicsi baba abba a korba ért, hogy már lehet vele játszani. Lányom rohangál, kiabál neki, hogy gyere, gyereeee, az meg röhögve követi. Szét fogják szedni a lakást.

Nagylány:

  • öccsét ölelgeti
  • sokszor őt utánozza, pl négykézláb mászik, gőgicsél
  • imádja kanállal etetni
  • ha sír az öccse, szalad a cumijáért, és ragaszkodik hozzá, hogy odaadja neki
  • ezen kívül meg állandóan fegyelmezi, elveszi tőle a zsepit meg kábelt azzal, hogy "ez nem játék!!"
  • mondta, hogy szeretlek (persze nem nekem)
  • Paff a bűvös sárkányt "Baffa"-nak hívja
  • rajong a Tökfőzelék c. dalért
  • képzeletbeli játékokkal játszik (hoz nekem tortát, elmegy bevásáolni stb)
  • kéri, hogy költsek át dalokat, pl "cifra palota cumit énekelj!" (ami úgy hangzik, hogy cifra cumika, zöld a cumija, gyere ki te cumirózsa vár a cumika)
  • ezen felbuzdulva ő is rendszeresen költ át dalokat
  • felismerem már a határfeszegetéseket, nem jön fürdeni, nem akar lefeküdni, nem megy bölcsibe, de aztán jön és csinálja, csak jól kell erre reagálni
  • (igazából ez az egész időszak arról szól, hogy jól kell reagálni)
  • úgy beszél vele, mint én szoktam, hogyha próbálom rávezetni valamire. tagoltan, lassan. pl:
    • én, férjemnek: az utcán találkozunk Balázs anyukájával
    • ő: és? még?
    • én: ...?
    • ő, felemelt ujjal: a. dani. a. nyu. ká. já. val. is.
  • ő is akar kötni meg horgolni

Fiúbaba:

  • a hónap elején megtanult ülni, akkor nagyon sokat mérgelődött (fárasztó dolog ám), de azóta már mászik is
  • beállt a napirendje, kétszer alszik 1.5-2.5 órát
  • elég necces amúgy vele, hamar elálmosodik, de ha azonnal viszem aludni, akkor meg este nem bírj, harmadik alvásra meg nincsen idő, szóval egy kicsit mindig húzni kell vele az időt
  • 1-2x kel még éjjel
  • abbahagytam a szoptatást, mert nem volt rá igény, forgolódott, tépte ki magát az ölemből
  • amióta nem szoptatok, azóta a napközbeni altatás megy, mint az ágybaszarás: beviszem, függöny el, cumi be, le az ágyba, kimegyek, viszek be neki tápot, megissza, elfordul, alszik
  • már ő is "kiszalad" az előszobába, amikor az apja megjön munkából
  • nagyon hangosan és erősen tud sírni, ez nekem tök szokatlan, lányom sokkal halkabb
  • igazi izomcsomó, lehetetlennel határos a pelenkázása és öltöztetése, mert állandóan elforog
  • ki és bekapcsolja az x-boxot
  • megy neki a "lóg a lába lóga"
  • nagyon sokat evett, aztán lázas lett három napra, azóta kb feleannyit eszik, de szerencsére van tartaléka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr6714608554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása