Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2019.01.30. 17:01 AnnGel

Apró örömök

Mit apró, hatalmas örömök.

Fiúbaba kedd délelőtt volt utoljára lázas, nagylány pedig egy nap alatt kiheverte a fosást, csak az öccse influenzagyanúja miatt nem ment eddig bölcsibe. Ha holnapig nem jön ki rajta, akkor megúszta, és reggel mehet már megint.

Ma volt időm és energiám tornázni.

Megnéztem egy epizódot Marie Kondo rendrakós műsorából egy részt, ezen felbuzdulva a gyerekek cuccait az ő módszerre szerint hajtogattam össze, és nahát, tényleg átláthatóbb és rendezettebb. Kíváncsi vagyok, hogyan válik be.

Visszafogytam a második terhességem kezdősúlya alá.

Ma délelőtt elmentem lányommal kettesben sétálni, kacsát etettünk, akik egy ponton elkezdtek minket megrohamozni.

Van még ecetes chipsem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr7314598896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása