Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.12.01. 22:41 AnnGel

30. és 6. hónap

Címkék: gyerek

30. hó

  • most fordult elő először olyan, hogy úgy el tudott énekelni egy számomra ismeretlen dalt, hogy azt teljesen értsem (hóembernek se keze se lába)
  • valamiért nagyon tudja, hogy cipővel kikerüljük a pocsolyát, de csizmával bele lehet menni
  • "olyan hideg a lábad, mint a békáé!" mondogatja a babájának (nagymamától hallja)
  • kedvenc videóm róla jelenleg, ahogy magyaráz az öccsének, majd azt kiabálja, hogy "rózsaszínű házikóban éldegél a MALAC", nagyon random
  • pénteken eljöttek anyósomék, mondtam lányomnak, hogy "figyelj, elmész most mamival és papival az autóval, és ott fogsz aludni náluk", de még végig sem mondhattam, rávágta, hogy oké, és szaladt az előszobába felvenni a cipőt. hát jó.

6. hó

  • 3x alszik még napközben, alkalmanként másfél órát, közöttük kb két órát van ébren
  • aktívan rugózik a térdén
  • továbbra is sokat mosolyog, dől a nyál a szájából, és legtöbbször mindkét hüvelykujja a szájában van
  • minimum kétszer kel éjjel (valamikor megy négyszer), ezt most már igazán csökkenthetné egyre, na, légyszi
  • vettem kifejezetten éjszakai tápszert, egyelőre nem vált be
  • gőgicsél, dedede, nyálbuborékot fúj, ilyesmi
  • egy nyikkanást sem hallok tőle hordozás közben, úgyhogy gondolom szereti. megcsináltattam az egyik kabátomat hordozóskabátnak, nagyon jó döntés volt. egyre jobban bírom én is, azért szoknom kellett a 8 kilós babát a hátamon.
  • eddig leginkább a mi ágyunkban aludt napközben, mellé feküdtem, szoptattam, úgy aludt. pár napja gondoltam egyet, beraktam a rácsos ágyába ébren, besötétítettem, vártam, mi lesz. hát elalszik így is. siker.

Ja, és kb két hete már egy szobában alszanak, a baba a mi ágyunkon elalszik (vettem már arra is leesésgátlót), majd később átviszem az ágyába, legtöbbször nem ébred meg rá, vagy ha igen, simán visszaalszik. Éjjeli ébredéseknél a nagylány meg sem mozdul, nem ébred fel a nyekergésre.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr714408904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása