Ezt mondtátok

  • AnnGel: @isolde: de jó, nagyon menő vagy! (2023.07.24. 23:46)
  • isolde: Tök jó! Én 42 évesen csináltattam az első tetoválást. (2023.07.24. 16:41)
  • isolde: @AnnGel: itt Norvégiában azt az elméletet tolják, hogy a szülőknek haveroknak kell lenni, mert ha ... (2023.06.10. 14:07)
  • AnnGel: @isolde: sajnos nem tudok részleteket, hogy kivel megy hogyan szokott konfliktusa lenni a gyerekem... (2023.06.09. 13:08)
  • isolde: Én pont bírtam anno az oviban a verekedős gyerek anyukáját, mert jó fej volt. De lehet, hogy csak ... (2023.06.09. 07:32)
  • Utolsó 20

2018.05.25. 10:53 AnnGel

Még mindig nem - 40. hét

Eléggé neki vagyok keseredve, eredetileg azt beszéltük meg az orvosommal, hogy semmi akadálya annak, hogy várjunk egy kicsit, meg annak sem, hogy megpróbáljam megszülni a picinnyt, erre tegnap felhívott, hogy újra átnézte a leleteimet, és a kórelőzmények miatt ha túllépem a betöltött 40. hetet (ami 28-án megtörténik), akkor császár. Mivel csütörtökönként dolgozik a kórházban, ezért ha addig nem indul be magától, akkor 31-én be kell feküdnöm és műtét. Nem örülök annak, hogy nem várhatok tovább, nem vagyok semmilyen irányban elkötelezett, nem a császár zavar, hanem az, hogy ha nem várhatom meg, hogy magától akarjon elindulni. Nem vagyok babonás, de ez az egy heppem van.

Szóval legkésőbb jövő hét csütörtökön lesz egy fiam, addig meg megpróbálom vele megbeszélni, hogy akár el is indulhatna magától. Addig meg curryn fogok élni vagy nemtom.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://anngel.blog.hu/api/trackback/id/tr3514000552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alisarboissay 2018.05.28. 16:48:34

Lepcsözz, esetleg, tegyel nagyon hosszu setakat.
De inkabb beszeld meg vele, hogy szülessen meg idöben, egyebkent sajnalom, hogy a dokid "ilyen" modszert követ.

AnnGel 2018.05.30. 20:37:42

@alisarboissay: hát ez van, amúgy nagyon szeretem ezt a dokit és megbízom benne. támogatta a természetes szülést a császér után, de már túlléptem a terminust, ezért ilyenkor automatikus a császár, más ismerőseim is mesélték. azóta már megbarátkoztam a gondolattal, kellett pár nap.
süti beállítások módosítása